۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84389431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرکرد میزبان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور شد

شهرکرد - ایرنا -رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور در رشته دوومیدانی در رده سنی نوجوانان، نیمه تیرماه به میزبانی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

رییس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر در بخش پسران و روزهای ۱۸ و ۱۹ تیر در بخش دختران به میزبانی این استان برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقات نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار برای کسب نشان در ۲۰ ماده به رقابت می‌پردازند.

داریوش صمیمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: برترین‌های این دوره از رقابت‌ها علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، با نظر مربیان تیم ملی در ترکیب تیم ایران برای حضور در مسابقات آسیایی که آبان امسال در کویت برگزاری می‌شود، قرار خواهند گرفت.

وی درباره وضعیت تیم نوجوانان استان برای حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور نیز یادآور شد: تیم دوومیدانی پسران نوجوان چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های سال ۹۸ مقام نخست را از آن خود کرد و تکرار این قهرمانی در مسابقات پیش‌رو، علاوه بر گروه آقایان در بخش بانوان نیز پیش‌بینی می‌شود.

صمیمی افزود: اسماعیل صالحی، مهشید عادل، محمد عباس رضایی، ابوالفضل مرادی و رزیتا بخشی، پنج ورزشکار نوجوان چهارمحال و بختیاری هستند که هم‌اکنون تمرینات خود را در ماده‌های پرتاب دیسک و دوی استقامت و نیمه استقامت دنبال می‌کنند و شانس بالایی برای کسب نشان در مسابقات کشوری و آسیایی دارند.

به گزارش ایرنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی برای اعزامی به رقابت‌های جهانی کنیا روزهای اول تا پنجم تیر در شهرکرد برگزار شد که در نتیجه آن تیم‌های لرستان در بخش آقایان و تیم تهران در بخش بانوان به عنوان قهرمانی دست یافتند و چهار ورزشکار نیز با کسب حدنصاب‌های لازم در جمع کاروان اعزامی به کنیا قرار گرفتند.

همچنین در هفتم تیر رقابت‌های جایزه بزرگ شهرکرد در این استان برگزار شد تا برترین‌های دوومیدانی کشور در آخرین فرصت باقی مانده برای کسب سهمیه ورودی المپیک، جایگاه خود را در رتبه‌بندی فدراسیون جهانی بهبود ببخشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha