یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به بنیاد بوعلی همدان اختصاص یافت

همدان- ایرنا- یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در دیدار هیات امنای بنیاد بوعلی سینا با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، هیات امنای بنیاد بوعلی سینا روز یکشنبه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند و خواستار حمایت بیشتر این موسسه علمی و فرهنگی شدند. 

 در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۹۰۰میلیون تومان در راستای تقویت بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا اختصاص داد و استاندارهمدان نیز تامین مبلغ ۴۰۰میلیون تومان را تقبل کرد.

معرفی هرچه‌ بیشتر شخصیت جهانی بوعلی‌سینا، تدوین و تهیه برنامه‌هایی در این راستا و در شأن جایگاه مقام علمی این فیلسوف جهانی از جمله مواردی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت. 

در این دیدار شاهرخی استاندار همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی رئیس بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا و حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای حضور داشتند. 

یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به بنیاد بوعلی همدان اختصاص یافت

به گزارش ایرنا، بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا موسسه ای غیردولتی و غیرانتفاعی با مصوبه نشست ۵۵۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای شناخت و معرفی شخصیت و آثار ابن‌سینا، نابغه و فیلسوف و پزشک بزرگ ایرانی و تکریم و بزرگداشت وی در سال ۱۳۸۳ تشکیل شده‌ است.

شناخت و بزرگداشت مقام و شخصیت علمی و فرهنگی ابوعلی‌سینا، معرفی آثار، رساله‌ها و کتابهای ایشان و معرفی و بزرگداشت عالمان و متفکران عرصه فرهنگ و تمدن اسلام و ایران، اهداف این بنیاد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha