۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84399308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسدآباد قهرمان مسابقات بوکس همدان شد

۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۱
کد خبر: 84399308
اسدآباد قهرمان مسابقات بوکس همدان شد

همدان- ایرنا- سخنگوی هیات بوکس استان همدان گفت که تیم اسدآباد قهرمان مسابقات بوکس نونهالان این استان شد.

"مصطفی ساجدی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۳۵ بوکسور در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال با انجام ۲۱ مسابقه در خانه بوکس شهر همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر رقابت کردند.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها شهرستان اسدآباد با یازده امتیاز قهرمان شد، نهاوند با ۹ امتیاز دوم و همدان نیز با کسب ۶ امتیاز بر سکوی سوم قرار گرفت.

ساجدی خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی این مسابقات نیز مبین روستایی از ملایر در ۳۵ کیلوگرم، محمدامین زوار از نهاوند در ۳۷ کیلوگرم، مسیحا مرادبیگی از نهاوند در ۴۰ کیلوگرم و پویا شمس از اسدآباد در وزن ۴۳ کیلوگرم قهرمان شدند.

وی بیان کرد: همچنین در وزن ۴۶ کیلوگرم امیرعلی قادری از همدان الف، در وزن ۴۹ کیلوگرم فاضل چهاردولی از همدان، در وزن ۵۲ کیلوگرم راشد میرزایی از اسدآباد، در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدمتین جهانگیری از اسدآباد و در وزن ۵۸ کیلوگرم حسام ترحمی عبدی از نهاوند عناوین نخست را به دست آوردند.

سخنگوی هیات بوکس استان همدان افزود: در وزن ۶۱ کیلوگرم امیرمحمد ترکمان از همدان ب،  در وزن ۶۴ کیلو گرم امیرمهدی قهاری از کبودراهنگ، در وزن ۶۷ کیلو گرم امیرحسین معصومی از اسدآباد، در وزن ۷۰ کیلوگرم اهورا ایمانی از اسدآباد، در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم امیرحسین صنمی از مریانج و در سنگین وزن سجاد روزبهانی از ملایر قهرمان شدند.

نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوکس را کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha