اجرای صحیح امر به معروف جرائم را کاهش می‌دهد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: اجرای درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر سبب کاهش ناهنجاری ها، جرائم و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه می‌شود.

سردار سلمان امیری روز پنجشنبه در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: حمایت و تقویت گروه‌های جهادی و مطالبه گری در عرصه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و قانونی نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: به طور حتم پلیس استان همدان با همه توان و در راستای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در کنار گروه های جهادی و مطالبه گری در عرصه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه همه مردم باید برای احیای فریضه امر به معروف تلاش کنند افزود: آموزش و توانمندسازی کارکنان انتظامی استان به خصوص کلانتری ها و پاسگاه ها برای نحوه حمایت قانونی از آمران و ناهیان در دستور کار قرار گرفته است.

سردار امیری ادامه داد: همچنین با برگزاری جلسات منظم ماهانه و فصلی با مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر چگونگی اجرای تکالیف به صورت هدفمند بررسی شده تا با تعامل، هم افزائی و کمک به یکدیگر و با استفاده از همه ظرفیت ها در راستای احیای این فریضه الهی تلاش شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان نیز در این نشست از تلاش های نیروی انتظامی در مقابله با جرائم و ناهنجاری ها قدردانی و اعلام کرد آمران به معروف انتظار حمایت قانونی از سوی پلیس و مراجع قضایی را دارند

حجت الاسلام یاسر مظاهری افزود: هر اندازه در راستای احیای این وظیفه قانونی تلاش شود ماموریت های پلیس کاهش می یابد بنابراین افزایش تعامل و همکاری بین این دو مجموعه موجب تقویت جبهه انقلاب در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان می شود.

میثم صابریون معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان نیز گفت: با توجه به مطالبه به حق مردم ولایتمدار دارالمومنین و درالمجاهدین همدان در مقوله سگ گردانی و کشف حجاب، خواستار برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با هنجارشکنان حریم امنیت اخلاقی و روانی جامعه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha