۲ تن مرغ فاسد در ملایر کشف شد

۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۴
کد خبر: 84406776
۲ تن مرغ فاسد در ملایر کشف شد

همدان- ایرنا - فرمانده انتظامی ملایر گفت که ۲ تن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در ایست و بازرسی حرم آباد این شهرستان کشف شد. 

به گزارش روز شنبه ایرنا، سرهنگ محمد باقر سلگی در تشریح این خبر افزود: روز گذشته ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد شهرستان ملایر حین کنترل محور مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه خودروی وانت نیسان یخچال دار مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲ تن مرغ فاسد و بدون مجوز که ارزش آن توسط کارشناسان ۶۰۰  میلیون ریال برآورد شده، کشف کردند که در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: قاچاق کالا و فروش مواد خوراکی فاسد، از جمله اقدامات خود خواهانه برخی از افراد فرصت طلب است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت جامعه، مانعی در رسیدن به اقتصاد شکوفا بوده و مبارزه با این قانون شکنی، همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری ۱۳ توزیع کننده مواد مخدر در ملایر 

 سرهنگ سلگی در ادامه گفت: در راستای شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر سنتی و صنعتی با اجرای مرحله دیگری از پاکسازی مواد مخدر در نقاط آلوده حدود پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، شیره و هروئین به همراه یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف شد.

وی افزود: در این ارتباط ماموران کلانتری ۱۳ ولی عصر (عج) نیز با انجام سه مرحله ماموریت، از یک توزیع کننده مواد مخدر مقدار یک کیلو و ۸۸۰ گرم ماده مخدر تریاک ، از ۶ نفر دیگر نیز ماده مخدر هروئین کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این راستا، ماموران پاسگاه جوکار در اجرای این طرح موفق به شناسایی و متوقف کردن یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده که در بازرسی از آن، ۱۳ عدد پایپ و دو قبضه سلاح سرد را کشف و یک نفر سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی ادامه داد: ماموران یگان امداد هم توزیع کننده موادمخدر در یکی از محلات حاشیه ملایر را دستگیر کردند که در مجموع هر ۱۳ سوداگر مرگ با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha