۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84465101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ملایر کشف شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷
کد خبر: 84465101
۱۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ملایر کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۱۳ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان توسط ماموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد و گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد باقر سلگی " روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی و خودروهای عبوری ماموران این یگان به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: بلافاصله ماموران پاسگاه خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۱۳ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی، فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ سلگی همچنین از دستگیری ۶ سارق و کشف ۲۲ فقره سرقت در یک هفته گذشته توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، خانه باغی و محصولات باغداران در شهرستان ملایر در یک هفته اخیر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیسی، مخفیگاه سارقان شناسایی و ۴ سارق اماکن خصوصی و خانه باغی دستگیر شدند که در بازجویی‌های فنی و پلیسی، تعداد ۱۲ فقره سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: در ادامه این ماموریت، ۲ سارق محصولات باغی و اماکن دولتی نیز دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده، به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند و هر ۶ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سلگی به باغداران توصیه کرد: بهتر است کشاورزان برای مزارع و باغات فاقد دیوار و حفاظ، تا اتمام برداشت محصول نگهبان قرار دهند و افرادی که در طول شبانه‌روز در حال آبیاری باغ‌های خود هستند، نیز می‌توانند از مزارع اطراف سرکشی داشته و تردد یا وجود افراد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی همچنین به دستگیری سارق اماکن خصوصی حین فروش اموال مسروقه و کشف ۶ فقره سرقت در ملایر اشاره و بیان کرد: در پی یک فقره سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ ملایر قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی ملایر گفت: با انجام ۲۴ ساعت کار اطلاعاتی، یک متهم در این خصوص شناسایی و حین فروش اموال مسروقه شامل شیر آلات ساختمانی، ظروف آشپزخانه و سینی مسی قدمت‌دار دستگیر شد. 

سرهنگ سلگی بیان کرد: نامبرده پس از انتقال به مقرّ انتظامی در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۶  فقره سرقت نیز اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha