۱۲ سارق لوازم خودرو و موتورسیکلت در ملایر دستگیر شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری ۱۲ سارق لوازم خودرو و موتورسیکلت با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی همچنان تا برقراری نظم و آرامش کامل در سطح شهرستان اجرا می شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدباقر سلگی" اظهار داشت: علاوه بر این سارقان، هشت توزیع کننده مواد مخدر نیز در راستای اجرای طرح ارتقاب امنیت اجتماعی در شهرستان ملایر دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر و سارقان و پاکسازی نقاط آلوده به ناهنجاری‌های اجتماعی که از مطالبات شهروندان است، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور پلیس‌های تخصصی و یگان امداد این شهرستان، در نقاط از پیش تعیین شده اجرا می شود. 

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: با اجرای این طرح علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده از معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ۱۲ سارق لوازم خودرو و موتورسیکلت و خانه باغی، هشت خرده فروش مواد مخدر و ۱۵ معتاد متجاهر دستگیر و تعدادی زیادی اقلام مسروقه نیز کشف و ضبط شد. 

سرهنگ سلگی ادامه داد: در همین راستا و در بازرسی‌های انجام شده از توزیع کنندگان مواد مخدر، ۱۳ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و فاقد مدارک و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد. 

وی همچنین از دستگیری ۲ اوباش و سوداگر مرگ توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه ۲ اوباش مزاحم و توزیع کننده مواد مخدر در تفرجگاه‌های شهر ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی ملایر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان شناسایی و با اجرای ۲ طرح ضربتی، ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، مقداری ماده مخدر هروئین، ۸۰ گرم شیره تریاک، ۸۰ گرم تریاک و ۳۴ گرم سوخته تریاک به همراه یک دستگاه ترازوی توزین کشف و نامبردگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha