واکسینه شدن ۳۰ هزار معلم کرمانشاهی شرط برگزاری کلاس‌های حضوری است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اراده وزارت آموزش و پرورش بر برگزاری کلاس‌های حضوری در مهرماه است، گفت: برای این کار باید ۳۰ هزار معلم کرمانشاهی در مرداد و شهریور واکسینه شوند.

به گزارش ایرنا؛ «مجید یزدان‌پناه» روز سه‌شنبه در حاشیه سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش که به صورت مجازی و همزمان در سراسر کشور برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و ایسنا، افزود: همه شرایط را برای واکسینه شدن معلمان کرمانشاهی فراهم کردیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در هیچ کجای دنیا تصمیمی برای واکسینه شدن دانش آموزان گرفته نشده است، گفت: امیدواریم با واکسینه شدن حدود یک میلیون معلم در کشور شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس باشیم چون برگزاری آنلاین کلاس ها خصوصا در مقاطع ابتدایی منجر به افت تحصیلی دانش آموزان شده است.

یزدان‌پناه از آمادگی کامل برای اجرای تصمیمات ستاد کرونا خبر داد و گفت: شرایط را برای برگزاری حضوری، نیمه حضوری و مجازی به طور کامل داریم و تصمیم نهایی را ستاد کرونا خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هدف از برگزاری این اجلاس را ارتقا کیفیت یادگیری و تربیت عنوان کرد و افزود: دستیابی به پیشرفت، تعالی و ایده آل های مورد نظر فقط از مسیر تعلیم و تربیت می گذرد و باید همه به این مهم توجه ویژه ای داشته باشیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و ۲۶ هزار فرهنگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha