۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2469
کد خبر: 84429506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دریافت ۵۹۳ اثر در اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی

تهران- ایرنا- ۵۹۳ اثر تصویرگری و ۴ مقاله و پایان نامه در اولین «جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی دوره ابتدایی» به دبیرخانه این جشنواره رسید.

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی فروردین ۱۴۰۰ با هدف ارتقای جایگاه تصویرگری آموزشی، تربیتی و نقش مؤثر آن در نظام تعلیم وتربیت، تحول و ارتقای فرهنگی، هنری و محتوایی جلد کتاب‌های درسی، شناسایی تصویرگران خلاق، توانمند، متعهد و مشارکت حداکثری آنان در حوزه کتاب‌های درسی، جلب نظر هنرمندان و تصویرگران به مسائل آموزشی و تربیتی و به‌روزرسانی تصاویر با رویکرد خلاقانه آغاز به کار کرد.

بر اساس گزارش دبیرخانه این جشنواره، تعداد ۳۸۹ هنرمند تا پایان تیرماه ثبت نام و اقدام به ارسال اثر کردند که در مجموع تعداد ۵۹۳ اثر تصویرگری و چهار مقاله و پایان نامه به دبیرخانه جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی دوره ابتدایی، ارسال شد.

در بخش تفکر و پژوهش ۱۲ اثر، علوم تجربی ۱۱۳ اثر، ریاضی ۸۲ اثر، فارسی (بخوانیم) ۱۳۶ اثر، فارسی (بنویسیم) ۳۷ اثر، قرآن کریم ۴۹ اثر، کار و فناوری ۸ اثر، مطالعات اجتماعی ۳۱ اثر، هدیه های آسمان ۴۳ اثر، مقاله و پایان نامه چهار اثر دریافت شد و ۷۸ اثر نیز جزو آثار مردودی است.

در حال حاضر آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره روند تفکیک، کدگذاری و آماده سازی را برای انتخاب و داوری پشت سر می گذارند. انتخاب و داوری آثار طی دو مرحله و از هفته سوم مرداد ماه اجرا و نتیجه اعلام خواهد شد، اما پیش بینی می شود به دلیل شیوع ویروس کرونا مدت زمان داوری طولانی تر از گذشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha