۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 84443570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشکل آب شرب روستاهای طارم سفلی قزوین تا پایان امسال برطرف می‎‌شود

قزوین - ایرنا - بخشدار طارم سفلی گفت: مشکل آب شرب روستاهای بخش طارم سفلی شامل عباس آباد، ماهین، عمند، نیارک و دهگانه رود با تامین اعتبار و پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی تا پایان امسال برطرف می‌شود.

علیرضا حسنی روز شنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکل آب شرب روستاهای ماهین و عباس آباد از توابع دهستان چوقور با احداث یک مجتمع آبرسانی برطرف می‌شود که این طرح به علت نبود اعتبارات تاکنون متنوقف مانده است.

وی اضافه کرد: براساس تصمیم‌های صورت گرفته باید از محل اعتبارات محرومیت زدایی اعتباراتی در نظر بگیریم تا مجتمع آبرسانی به دهستان چوقور هرچه سریع تر راه اندازی شود که این مهم نیازمند حمایت مالی و اجرایی است.

حسنی به کمبود میزان بارندگی های استان و تنش آبی در برخی روستاهای طارم سفلی اشاره و یادآور شد: اگرچه برخی از روستاها با کمبود آب شرب مواجه شده‌اند اما تاکنون در هیچ یک از روستاها با تانکر آبرسانی نشده و تنها برخی از روستاها با مشکل شدید آب شرب روبرو هستند.

بخشدار طارم سفلی اضافه کرد: روستاهای عمند و دهگانه رود از دیگر مناطقی هستند که با مشکل آب شرب روستایی روبرو هستند که متاسفانه تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی نیز قرار ندارند، از سوی دیگر مخزن آب شرب این روستاها نیز از محل خودیاری‌های محلی راه اندازی شده و برای حل مشکل آب شرب آنها باید اقداماتی انجام داد تا  فرآیند آبرسانی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب صورت گیرد.

حسنی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از روستاهایی که گفته می‌شود با مشکل آب شرب روبرو بوده، نیارک است که با وجود جمعیت بالای آن نباید مشکلی در این خصوص داشته باشد و تاکنون نیز هیچ گزارشی از سوی شورا و دهیاری در این خصوص به دست ما نرسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha