۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 1766
کد خبر: 84446211
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در میان معلمان

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبر: 84446211
حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در میان معلمان

تهران-ایرنا- وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ظهر امروز در میان نیروهای نهضت سوادآموزی و معلمان قرآن جامانده و پذیرفته نشده در آزمون استخدامی، مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، عده ای از نیروهای جامانده و پذیرفته نشده در استخدام نهضت سوادآموزی و معلمین قرآن در آزمون استخدامی سال گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

برگزاری آزمون استخدامی نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته ۲۰ تیرماه سال ۹۹ برگزار شد. در این میان افراد پذیرفته نشده در این آزمون، با توجه به مشغول بودن آنها به آموزش مجازی در شرایط کرونایی و دشواری سوالات، خواستار فرصتی مجدد برای استخدام در آموزش و پرورش شده اند.

همچنین در این میان نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی نیز در آزمونی دیگر به همین منوال شرکت کردند و تعدادی از آنها در این آزمون پذیرفته نشدند.

بنابراین، این افراد ظهر امروز تصمیم گرفتند در مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یابند و درخواست خود را به حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کنند.

حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در میان معلمان

به گزارش ایرنا، مجلس شورای اسلامی در سال ۸۸ به منظور تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی طرحی را تصویب کرد تا به موجب آن معلمانی که پیش از سال ۹۲ در نهضت سابقه کار داشتند، با شرکت و پذیرفته شدن در این آزمون در آموزش و پرورش استخدام شوند.

این آزمون استخدامی ۲۰ تیرماه سال گذشته برگزار شد، اما برخی از افراد شرکت کننده در این آزمون پذیرفته نشدند و همچنان پس از گذشت بیش از یک سال به دنبال راهی برای استخدام در این وزارتخانه هستند.

البته آزمونی دیگر نیز برای این افراد اول مردادماه امسال نیز برگزار شد که همچنان عده ای در آن پذیرفته نشدند و با توجه به سابقه کاری خواهان استخدام در این وزارتخانه هستند.

باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است و جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رییس جمهوری روز شنبه با بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و قرائت گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره وی آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha