۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 1028
کد خبر: 84446471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۵۲ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در مازندران

ساری- ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری مازندران از کشف ۲۵۲ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق توسط ماموران کلانتری ها و پاسگاههای انتظامی طی ماه مرداد خبر داد .

روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران به نقل از سرهنگ سید محسن جعفری اظهار داشت : در راستای برخورد با سارقان حرفه ای و پیشگیری از سرقت کابل و تجهیزات برق ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی مازندران با بیان اینکه از ابتدای مرداد ماه تا کنون ماموران انتظامی استان با تلاش های شبانه روزی و اجرای طرح های پیشگیرانه ۷۷ سارق سیم برق را دستگیر کردند ، افزود:ماموران کلانتری ها و پاسگاههای انتظامی در این ارتباط ۲۵۲فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق را کشف کردند.

سرهنگ جعفری ادامه داد  ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه ها از سارقان دستگیر شده ۹هزار ۸۱ متر سیم برق و برخی لوازم و ابزار آلات سرقت را کشف کردند .

رئیس پلیس پیشگیری استان از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام عملیات های پلیسی تشکر کرد و گفت : هدف پلیس تأمین امنیت، آرامش و در نتیجه رضایت مردم است ، لذا همکاری صمیمانه ی مردم با پلیس باعث تسهیل در انجام عملیات ها خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha