وزیر پیشنهادی فرهنگ چشم‌انداز مشخصی برای این حوزه ترسیم کرده است

شهرکرد- ایرنا- کارشناس رسانه و مسوول سازمان فضای مجازی سراج در چهارمحال و بختیاری گفت: محمد مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی فردی عملگرا با روحیه جهادی است که می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای اهالی فرهنگ و هنر و رسانه باشد و چشم‌انداز مشخصی برای این حوزه ترسیم کرده است.

یزدان یگانگی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی سوابق علمی و مدیریتی محمد مهدی اسماعیلی گویای توانمندی او برای سکانداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و می‌تواند با عملکرد خود به بخش زیادی از انتظارات جامعه فرهنگی و هنری کشور به خوبی پاسخ دهد.

وی ادامه داد:در برنامه‌های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی آینده‌نگری وجود دارد و این موضوع نشان می‌دهد که محمدمهدی اسماعیلی به مسائل فرهنگی به خوبی آگاه است و چشم‌انداز مشخصی برای این حوزه ترسیم کرده است.

یگانگی، خستگی‌ناپذیری را از دیگر ویژگی‌های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و گفت: محمد مهدی اسماعیلی علاوه‌ بر برخورداری از روحیه جهادی و عملگرایی، در مسئولیت‌های اجرایی گذشته خود جنگنده و خستگی‌ناپذیر بوده است‌ و نیاز به این ویژگی در حوزه فرهنگ به شدت احساس می‌شود.

این کارشناس مسائل فضای مجازی در ادامه به ارزیابی برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت و اظهار داشت: عیسی زارع‌پور نیز از وزرای توانمند و نخبگان کابینه دولت سیزدهم به شمار می‌رود که پیش‌بینی می‌شود بتواند همانند وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، رای اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کند.

یگانگی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از کلیدی‌ترین وزارتخانه‌های کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی به جزیی از زندگی مردم تبدیل شده است، بهره‌گیری از فرصت‌های شکل گرفته و مقابله با تهدیدهای آن از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید برای آن برنامه‌های مشخصی داشت.

وی ادامه داد: عیسی زارع‌‎پور با توجه به ارائه برنامه‌هایی از جمله حکمرانی دیجیتال و اقتصاد دیجیتال نشان داده است که درک عمیقی از فضای مجازی دارد و می‌تواند جهش خوبی در این عرصه شکل دهد.

مسوول سازمان فضای مجازی سراج چهارمحال و بختیاری، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را فردی متخصص برای تحقق طرح دولت هوشمند ارزیابی کرد و افزود: علاوه‌براین عیسی زارع‌پور دارای نیروی جوانی و تحصیلات مرتبط با این وزارتخانه است و چنانچه رای اعتماد نمایندگان مجلس را بگیرد می‌تواند تاثیرات خوبی در این حوزه داشته باشد.

یگانگی، معرفی چهره‌های جوان تحول‌گرا را از ویژگی‌های بارز کابینه پیشنهادی سیزدهم برشمرد و گفت: انتظارات از این کابینه بالا است و مردم انتظار دارند تحول مناسبی در کشور شکل گیرد که به نظر می‌رسد بسیاری از وزیران پیشنهادی بتوانند این مهم را محقق کنند.

به گزارش ایرنا، بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از ۳۰ مردادماه امسال شروع شد و همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha