آمریکایی‌ها غیر از ظلم و جنایت دستاوردی در افغانستان نداشتند

کرمانشاه- ایرنا- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بعد از ۲۰ سال در افغانستان چه دستاوردی داشتند بعد از این همه ظلم و جنایت که کردند تنها ارمغان و خواسته‌اشان شروع یک جنگ داخلی در این کشور بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ «رمضان شریف» عصر چهارشنبه در حاشیه نشست بررسی عملیات روانی دشمن و تجلیل از خبرنگاران کرمانشاه افزود: نسل جوان ما باید اینها را بداند و بفهمد و بخش عمده آن محصول کار خبری خبرنگاران است.

وی اضافه کرد: تلاش ما در سپاه همواره این بوده که با اقشار مختلفی که در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و بسیج تلاش کرده اند در مناسبت های مختلف نشست های تخصصی داشته باشیم و نشست امروز هم در این راستا برگزار شد.

سردار شریف در ادامه گفت: امروز ما با یک هجمه رسانه ای سازمان یافته و پرحجم و متراکمی مواجه هستیم دلیلش هم به خاطر پیشرفت ها و موفقیت های جمهوری اسلامی و شکست های پی در پی دشمنان است.

وی اضافه کرد: دشمنان مبدا این شکست ها را جمهوری اسلامی می دانند و این مساله باعث شده که در واقع یک هجمه رسانه ای از طرف آمریکا و صهیونیست‌ها علیه انقلاب اسلامی شکل بگیرد و رسالت خبرنگاران و رسانه های ما در این وضعیت، تنویر افکار عمومی و ارایه تصویر واقعی از جمهوری اسلامی است.

رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب را منعکس کنند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: رسانه های ما باید تصویر واضحی از زحمات و تلاش های مردم که در ۴۰ سال گذشته برای دفاع از انقلاب کشیدند را بخوبی انعکاس و بازتاب دهند که نسل امروز ما از رفتاری که پدرانشان در دوران انقلاب داشتند احساس رضایت بکنند چون آنها بودند که استقلال و آزادی را به ارمغان آوردند و آنها بودند که کشور را از چنبره امریکا و انگلیسی ها نجات دادند.

وی اضافه کرد: رسانه ها امروز باید از طرفی شرایط باثبات، امن و بادوام کشورمان و از طرفی هم که مشکل حاد و غیرقابل حلی را که نداریم را بخوبی منعکس کنند.

سردار شریف با بیان اینکه دشمن تلاش می کند شرایط ما را بحرانی نشان دهد، گفت: اما واقعیت میدانی چنین چیزی را نشان نمی دهد ما کشوری هستیم مقتدر و باثبات و با مردمی متدین و پای کار و نتیجه این ۲ مقوله این خواهد بود که یک امیدآفرینی برای نسل جدیدمان داشته باشیم که یک افق روشنی پیش روی ماست به شرط اینکه ما هوشمندانه رفتار کنیم.

وی اظهار داشت: افکار عمومی را در مقابل این هجمه رسانه ای پیچیده و متراکم باید مصون کنیم و مهمتر از این باید در موقعیت تهاجم رسانه ای علیه دشمن قرار بگیریم.

جمهوری اسلامی آزادترین کشور از لحاظ رسانه‌ای است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: البته در کنار این هم یک واقعیتی است که رسانه ها به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسوولان مطالبات مردم را بازتاب دهند و نارسایی هایی که وجود دارد را رسانه ای کنند و این هم در واقع یک افتخار آزادی برای رسانه های ما است که می توانند در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ورود پیدا کنند.

سردار شریف گفت: رسانه ها باید مشکلات جامعه را با زبان تشویق مسوولان برای انجام وظایفی که بر عهده دارند اطلاع رسانی کنند و این در واقع یک نکته قوتی در جمهوری اسلامی است که آزادترین کشور دنیا از لحاظ مباحث رسانه ای هستیم.

وی در پایان از تلاس خبرنگاران کرمانشاه که در جریان وقوع زلزله سرپل ذهاب و شیوع کرونا فعالیت های چشمگیری داشتند، قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha