پرونده شورای شهر کرمانشاه در هیات حل اختلاف رسیدگی می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- جلسه هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان کرمانشاه به منظور تعیین تکلیف وضعیت شورای کلانشهر کرمانشاه روز یکشنبه ساعت ۱۱ به ریاست هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دفتر استاندار برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه روز شنبه با ارسال نامه ای برای اعضا شورای حل اختلاف استان، طرح نامه های فرماندار کرمانشاه در خصوص رسیدگی به موضوع تشکیل نشدن اولین جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه و عدم انتخاب هیات رییسه و سرپرست شهرداری کرمانشاه را دستور کار جلسه فردا عنوان کرده است.

سعید سلیم‌ساسانی در این نامه از آقایان «آرش زره تن لهونی» نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی و «علی رضایی» نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس، «پرویز توسلی زاده» رییس کل دادگستری استان کرمانشاه و «بهروز جلیلیان» نماینده شورای استان کرمانشاه برای حضور در نشست فردا دعوت کرده است.

غیبت سه عضو شورای شهر کرمانشاه جلسه چهارم را هم از رسمیت انداخت

نشست شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای انتخاب هیات رییسه این شورا، به علت غیبت سه تن از اعضا برای چهارمین بار جلسه را از رسمیت انداخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست که روز شنبه با حضور «فضل الله رنجبر» فرماندار کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری برگزار شد، به علت حضور نیافتن سید «میثم موسوی اجاق»، سید «احسان احسانی» و «هاشم درویشی» نشست شورا رسمیت پیدا نکرد.

از ۹ نفر اعضایی که قرار بود که در این جلسه حضور داشته باشند، آقایان سالار احمدزاده، کامبیز غلامی، رسول آزادی، احسان حیدریان، پوریا فخری و کامران ملکی حضور داشتند.

غایبین شورای شهر کرمانشاه بر این اعتقادند که تکلیف ۲ عضو شورای شهر کرمانشاه که آرا آنها از سوی هیات مرکزی نظارت باطل اعلام شده باید مشخص شود تا جلسات شورا با حضور همه اعضا برگزار شود، اما فرماندار کرمانشاه معتقد است با ۹ عضو کنونی باید جلسات شورا برای انتخاب هیات رییسه و سرپرست شهرداری کرمانشاه برگزار شود.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر «کامران ملکی»، «سید احسان احسانی»، «سید پیمان موسوی»، «احسان حیدریان»، «سید حجت‌الله موسوی اجاق»، «رسول آزادی»، «هاشم درویشی»، «سالار احمدزاده»، «پوریا فخری»، «سیدمیثم موسوی اجاق» و «کامبیز غلامی» به عنوان ۱۱ منتخب اصلی شهر کرمانشاه برگزیده شدند.

در این انتخابات «خسرو زرافشانی»، «علی فتاحی طهنه»، «حیدر حیدری»، «طیب حیدری»، «شهریار نعمت»، «فردین امیری» و «هوشنگ عندلیب» نیز به عنوان هفت عضو علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha