دولت با اجرای دقیق رهنمودهای رهبر انقلاب بر مشکلات کشور غلبه می‌کند

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با هیات دولت سیزدهم، توصیه‌های ارزشمندی ارائه دادند که عمل به این رهنمودها بی‌شک مشکلات کشور را رفع و امید و اعتماد را در بین مردم بازسازی می‌کند.

قدرت‌الله حمزه روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب همواره دولتمردان و کارگزاران نظام را موعظه کرده‌اند و رهنمودهایی برای پیشبرد بهتر امور در نشست‌های مختلف ارائه داده‌اند که هر گاه دولتی این رهنمودها را بیشتر به کار بسته موفق‌تر بوده است و کم‌توجهی به این مهم خسارت‌های بسیاری به بار آورده است.

وی ادامه داد: بی‌شک هر یک از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حساب شده و مبتنی بر نظرات کارشناسی است و اجرای صحیح آن کشور را به سمت توسعه و تحقق عدالت هدایت می‌کند از همین رو انتظار می‌رود تمامی کارگزاران به ویژه دولتمردان این مهم را در اولویت نخست خود قرار دهند.

حمزه با اشاره به محورهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت سیزدهم، توجه ویژه به عدالت در همه ارکان را از مهمترین دغدغه‌های معظم‌له برشمرد و گفت: انتظار می‌رود دولت سیزدهم به تبعیض‌هایی که مردم را آزرده خاطر کرده است، پایان دهد و با ساده‌زیستی و مردمی بودن در تحقق شعار دولت انقلابی بتواند بخوبی عمل کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم شورای اسلامی تصریح کرد: دولت اگر چه با شعار دولت انقلابی و مدیریت جهادی بر سر کار آمده است اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند، این انقلابی‌گری باید همراه با عقلانیت باشد به طوری که علاوه‌ بر سرعت در اجرای برنامه‌ها باید به نظرات کارشناسی رجوع کرد و با مطالعه و دانش کافی در این مسیر گام برداشت.

حمزه با بیان اینکه مشکلات کشور قابل حل است و با همراهی ارکان نظام به ویژه اقدام جهادی دولت رشد و توسعه کشور بیش از گذشته هموار می‌شود، افزود: مردم نیز در این مسیر همواره پشتیبان و یاری‌گر نظام بوده‌اند و این موضوع را با ایستادگی در برابر مشکلات و حضور در صحنه بارها ثابت کرده‌اند از همین رو می‌طلبد این همراهی با خدمت صادقانه دولت به خوبی پاسخ داده شود.

وی، پیشرفت‌های علمی و نظامی کشور را نمونه موفقی از اجرای دقیق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: این مهم قابل اجرا در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز است و امید می‌رود دولت سیزدهم بتواند به خوبی از عهده آن برآید.

به گزارش ایرنا، رییس‌جمهوری و اعضای هیات دولت در نخستین روزهای فعالیت دولت سیزدهم روز شنبه (۶ شهریور) با حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای  رهبر معظم انقلاب  به مناسبت هفته دولت در حسینیه‌ امام خمینی(ره) دیدار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha