۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 2146
کد خبر: 84457594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از چهار هزار دانش آموز روانسری در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند

کرمانشاه - ایرنا - معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش روانسر گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از چهار هزار دانش آموز دختر و پسر مدارس این شهرستان در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، آیت بروفرد روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری افزود: در مرحله اول مسابقات که در سطح مدارس شهرستان برگزار شد این تعداد دانش آموز در رشته‌های قرآن و عترت، داستان، شعر، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی و نمایشی، پرسش مهر،  جشنواره نوجوان سالم  و بخش‌های ادبی،  رسانه و فضای مجازی شرکت کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ناخواسته مدارس، مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی جاری بصورت مجازی و غیر حضوری برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش روانسر ادامه داد: مسابقات مرحله منطقه ای نیز با شرکت یک هزار و ۵۸۷ دانش آموز دختر و پسر منتخب مدارس بصورت مجازی برگزار و ۶۵ برگزیده منطقه به مرحله استانی راه یافتند.

بروفرد اضافه کرد: در مسابقات مرحله استانی نیز در مجموع ۲۰ نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم شرکت کردند که در نهایت شش نفر از دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شدند.

وی یادآور شد: در مرحله کشوری نیز  احسان ناصری دانش آموز مقطع متوسطه دوم این شهرستان در رشته تکخوانی رتبه اول را از آن خود کرد.

بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ دانش آموز روانسری در ۱۵۲ واحدآموزشی در سال تحصیلی جاری مشغول تحصیل هستند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزا رنفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha