۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85189731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز اعزام دانش‌آموزان با نیاز ویژه کردستان به مسابقات کشوری

سنندج- ایرنا- رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اعزام دانش‌آموزان با نیاز ویژه استان به مسابقات کشوری از ۹ مرداد آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ادامه دارد.

طالب محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مجموع ۴۱ دانش‌آموز با نیاز ویژه استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند که از این تعداد ۱۵ دانش‌آموز در رقابت‌های ورزشی، هفت نفر در مسابقات قرآن و عترت و ۱۹ نفر نیز در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت دارند.

وی افزود: تاکنون ۹ نفر از دانش‌ آموزان استان به مسابقات فوتسال که در شیراز برگزار شد اعزام و در این رقابت ها شرکت کرده اند که البته استان ما حائز رتبه نشد و ۶ نفر دیگر نیز به مسابقات آمادگی جسمانی و تنیس روی میز که در تهران برگزار می شود اعزام می شوند.

رییس آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: مسابقات فرهنگی و هنری نیز از ۲۰ تا ۲۵ مرداد در مازندران برگزار می شود که هشت دانش‌آموز از استان در بخش هنرهای آوایی و ۱۱ دانش‌آموز نیز در رشته هنرهای تجسمی این دوره از مسابقات شرکت دارند، ضمن اینکه هنرهای تجسمی بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی یادآور شد: مسابقات قرآن و عترت ویژه دختران از ۱۳ تا ۱۸ و پسران نیز از ۱۸ تا ۲۲ در خراسان رضوی رضوی برگزار می شود که دانش‌ آموزان دختر شرکت کننده به این مسابقات از استان اعزام شده اند.

محمدی اظهار کرد: دانش آموزان با نیازهای ویژه توانمندی‌های زیادی دارند که اگر امکانات و بستر مناسب جهت رشد و خلاقیت این آنان فراهم شود، می توانند محدودیت‌های خود را پوشش داده و توانمندی‌هایشان را به نمایش بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha