۹ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۵۷
کد خبرنگار: 2065
کد خبر: 84459867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه قوچان: اقدام مردم در نهم دی ۱۳۸۸ قاطع و به‌هنگام بود

مشهد- ایرنا- امام‌جمعه قوچان گفت: مردم ایران اسلامی در جریان حماسه نهم ۹ دیماه سال ۱۳۸۸ اقدام قاطع، انقلابی و به‌هنگامی انجام دادند که نشانگر بصیرت آنها بود.

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق، پنجشنبه در آیین راهپیمایی ۹ دی که با حضور انبوه شهروندان قوچانی برگزار شد، افزود: بصیرت همان شناخت راه درست و اقدام و عمل به‌موقع در حوادث است و این مساله در شرایط امروز یک ضرورت به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: امروز پرچم اسلام و علم جمهوری اسلامی ایران بر دوش بصیرترین افراد جامعه همچون رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد و مردم در راهپیمایی روز بصیرت بار دیگر با ولایت میثاق بستند.

امام‌جمعه قوچان همچنین به مشکلات اقتصادی همراه با اهمیت صبر و امید نسبت به آینده برای نیل به نتیجه مطلوب اشاره و بیان کرد: آینده انقلاب اسلامی ایران به دست جوانان رقم می خورد پس باید با استقامت در صحنه بمانند.

وی گفت: فتنه‌گران در جریان فتنه ۸۸ به بهانه انتخابات، اصل نظام اسلامی را نشانه گرفته بودند.

حجت‌الاسلام هراتی‌مطلق افزود: بحث آنها اعتقادی بود، نه سیاسی و افرادی که زمانی در این نظام اهل قبله بوده و مسوولیت داشتند، در جریان این فتنه با منافقان و مشرکان همراه شدند. 

وی ادامه داد: عده‌ای آب به آسیاب دشمن ریخته و پرچم امام حسین(ع ) را به آتش کشیدند اما مردم نسبت به مکتب امام حسین(ع) کوتاه نمی‌آیند و در دفاع از نظام و اسلام پای‌کار هستند.

مرکز شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال مشهد واقع است. 

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha