خانه صنعت و معدن کرمانشاه امسال ۲۰۰ جواز تاسیس صادر کرد

کرمانشاه- ایرنا- دبیرخانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: در نتیجه تفویض اختیار به خانه صنعت و معدن در زمینه صدور جواز تاسیس در سال گذشته با وجود تنها سه نفر پرسنل بیش از هزار و ۵۰۰ جواز و از ابتدای امسال تاکنون نیز نزدیک به ۲۰۰ جواز تاسیس در استان صادر شده است.

به گزارش ایرنا؛ «فرهاد مرزی» روز سه‌شنبه در دیدار با رییس، اعضای هیأت مدیره خانه صنعت و معدن، صنعتگران و فعالان اقتصادی استان، از برقراری ارتباط خوب با دادگستری به عنوان یکی از اقدامات این تشکل یاد کرد و افزود: به دنبال این ارتباط موفق شدیم در سه سال گذشته یک مرکز اقتصاد قضایی واقع در سه راه مسکن راه اندازی و تجهیز کرده و در اختیار دادگستری قرار دهیم که قضات و پرسنل دادگستری در این محل فعالیت دارند.

وی یادآور شد، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکی دیگر از اقدامات موثر این مرکز با توجه و حمایت استانداری کرمانشاه بوده است.

دبیرخانه صنعت و معدن استان کرمانشاه ادامه داد: در کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم سه نفر از اعضای خانه صنعت عضو هستند و برای دفاع به حق از واحدهای صنعتی تلاش می شود.

مرزی به برگزاری نمایشگاه دائمی صنایع استان اشاره کرد و گفت: از همین نمایشگاه یک کتابچه سیمای صنعت در ۲ هزار نسخه در سال جاری به چاپ رسید، از سوی دیگر دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه را ایجاد کردیم و توانستیم  ارتباط با دانشگاه را قوی کنیم.

به گفته وی، به دنبال توافقی که خانه صنعت و معدن با کارخانجات انجام شد با ۱۲ کارخانه برای آموزش ضمن کار قرارداد بستیم و توانستیم از یک مجتمع آموزشی فنی حرفه ای مجوز بگیریم و از بهمن گذشته آموزش به صورت مجازی برقرار شد.

وی از وجود ۱۱ انجمن تخصصی خبر داد که روسای آن عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن هستند و هرکدام تشکیلات جداگانه ای دارند.

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: یکی از علل موفقیت تشکل این است که اعضای هیات مدیره همدل و همصدا هستند و تضاد فکری وجود ندارد و این امر موجب پیشرفت و تعالی این تشکل شده است.

استاندار کرمانشاه در بدترین شرایط با بودجه های اندک مشکلات را مدیریت کرد

در ادامه رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: در جریان زلزله مهیب سرپل ذهاب، شاهد زحمات و پیگیری مستمر استاندار بودیم و در عرض ۲ سال کمک های ملت و دولت ایران به سوی این استان روانه شد.

«جهانبخش شکری» با بیان اینکه ردپای استاندار کرمانشاه در رسیدگی به بحران ها همچون سیل و زلزله و کرونا پررنگ بوده و هست، افزود: استاندار کرمانشاه در بدترین شرایط با بودجه های اندک مشکلات را مدیریت کرد و امانتدار خوبی برای استان ما است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۳۰هزار نفر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha