امام جمعه پردیس: بازسازی اعتمادعمومی اولویت دولت سیزدهم باشد

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بازسازی اعتماد عمومی، انقلاب اداری، بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگ و عرصه های مدیریتی بنابر منویات رهبری در اولویت امور دولت سیزدهم قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس اظهار داشت: دستگاه مدیریت اجرایی کشور باید انقلابی باشد و انقلابی عمل کند و این تنها راه نجات کشور از وضعیت موجود است.

وی در ادامه با اشاره به انفعال کشاندن جبهه انقلاب با هدف تصویرسازی‌های کاذب، توضیح داد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد تصویری مطلوب از خود، تصویری مخدوش و ناموجه را از نیروهای مدافع و حامی انقلاب در اذهان و افکار عموم مردم پدید آورد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به روش های تصویرسازی کاذب دشمن توضیح داد: پنهان‌کاری مسببان اصلی وضعیت موجود، ایجاد اشتباه محاسباتی، راه اندازی عملیات روانی، جابجایی اصالت واقعیت و مجازی، زمین گیر کردن و به‌انفعال کشاندن جبهه انقلابی و کاهش شجاعت خطر پذیری، راهکارهای دشمن برای تصویر سازی کاذب است.

حسینی ادامه داد: جبهه معارض برای بازگشت یا تثبیت قدرت، با تولید تحلیل‌های کاذب تلاش می کند تا جبهه انقلابی را دچار انشقاق درونی، دوگانگی‌های ساختگی و خصومت‌ورزی‌های کاذب کند.

وی با بیان اینکه باید زهر تصویر کاذب را به دشمن بازگردانیم، اظهار داشت: باید در مواجهه با تصویرسازی‌های کاذب به‌نحو عقلانی و مدبرانه عمل کرد، اهداف و دامنه تأثیر گذاری بر گروه مخاطب تصویر سازی کاذب را معلوم ساخته، پاسخ بجا و به‌موقعی به‌آن داد و زهر تصویر کاذب به دشمن بازگرداند.

امام جمعه شهرستان پردیس همچنین ضمن تقدیر از عملکرد سپاه در حرکت جهادی واکسیناسیون در سطح شهرستان، بیان کرد: راه اندازی ۲ مرکز توسط خیران قابل تقدیر است که در هفته پیش روز مراکز سه و چهار نیز افتتاح می شود.

حسینی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: معرفی کتاب برای تمام سنین وبرگزاری مسابقه کتابخوانی با جوایز ارزنده در این جشنواره، راهکاری مناسب برای ارتباط بیشتر با کتاب و کتابخوانی افزایش معرفت و بصیرت در حوزه کتابخوانی برای دوری از فضای مجازی و مشکلات آن است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر انجام مذاکره؛ فقط برای رفع تحریم ها، اظهار داشت: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد، مذاکره ایران با اروپا فقط و فقط برای رفع تحریم‌ها است.

حسینی با اشاره به اهداف دشمن از مذاکره با ایران اسلامی، اظهار داشت: نشان دادن ایران به عنوان کشوری منفعل، فرسایشی کردن مذاکرات، معطل شدن برای مذاکرات بی فایده با شرکای راهبردی ایران مانند چین و روسیه، نوسانات اجتماعی و سیاسی و بی ثباتی اقتصادی و روانی در داخل کشور برخی از اهداف دشمن برای مذاکره هستند.

وی از لرزش در لانه عنکبوت در پی گریز افتخارآمیز ۶ اسیر فلسطینی خبرداد و بیان کرد: ۶ زندانی شجاع فلسطینی بامداد روز دوشنبه از زندان گریختند و سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی صهیونیستها را در امواجی از شوک و بهت و نگرانی فرو بردند که نشان از ضعف نظام امنیتی صهیونیست ها دارد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به وضعیت افغانستان، اظهار داشت: وضعیت فعلی افغانستان که شما اخبار و تصاویر آن را مشاهده می کنید نتیجه حضور ۲۰ ساله آمریکا و جنایات او در افغانستان است.

حسینی گفت: دولت مطلوب افغانستان باید دولت برخواسته از خواست و اراده و آرای مردم این کشور باشد و ملت عزیز افغانستان این را بدانند که جمهوری اسلامی و دولت و مردم آن، ملت افغانستان را فراموش نخواهد کرد و در کنار آنها است.

وی افزود: دخالت نکردن ایران در امور افغانستان به خاطر کاهش تنش‌های منطقه‌ای و جلوگیری از سوء‌استفاده دشمنان بخصوص آمریکا و عوامل منطقه‌ای است و ایران تنها راه نجات این کشور را آرامش و دوری از التهاب همراه با گفت وگوی فراگیر بین‌الافغانی و تشکیل دولت فراگیر ملی می‌داند.

امام جمعه شهرستان پردیس به مسئولان توصیه کرد که مراقب ترک فعل باشند و مانند رئیس جمهور انقلابی در میان مردم باشند و از نزدیک مشکلات میدانی را رصد کنند.

حسینی ادامه داد: در شرایط فعلی که هم هنوز دولت سیزدهم انتصاب مدیرانش را کامل نکرده و هنوز اول راه است و هم فشارهایی که به مردم می آید؛ از مدیران و مسئولان شهرستان درخواست و انتظار داریم که با قوت تمام برای خدمت به مردم تلاش کنند و مسئولی به ترک فعل گرفتار نشود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha