۱۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل حذف شد

اردبیل - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حذف و اصلاح ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش  ایرنا از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل ، علی صبحی روز پنجشنبه گفت: این ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده  اردبیل- سرچم ، اردبیل - جاده قدیم مشگین‌شهر – گرمی،  اردبیل – بیله‌سوار مسیر بابک ، اردبیل- آستارا ، مشگین‌شهر- اهر و اردبیل- پارس‌آباد حذف شده است. 

 وی ارتقای ایمنی جاده‌های استان  را از جمله اولویت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و افزود: با تلاش راهداران عملیات اصلاح و رفع ۱۱ نقطه حادثه‌خیز دیگر نیز در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات اصلاح و رفع ۶ نقطه حادثه‌خیز سال آینده انجام می‌شود.

صبحی با بیان اینکه عملیات تجدید خط‌کشی هزار کیلومتر از جاده‌های استان در سال جاری انجام شده، گفت: در این مدت هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی تعمیر ، اصلاح ، تهیه و نصب ، هشت هزار و ۲۰۰ عدد تابلوی انتظامی در جاده‌ها مونتاژ و اصلاح و ۱۱ هزار عدد پایه تابلو و علایم رنگ‌آمیزی شده است.

وی اجرای بیش از ۱۲ هزار متر طول شیار لرزاننده طولی و عرضی، تسطیح چهار هزار و ۸۰۰ کیلومتر حریم راه ، نصب هزار و ۵۰۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها ،آبروها و رفوژ میانی ، اجرای ۱۳ هزار کیلومتر رفع افتادگی شانه راه، ایجاد سه هزار و ۸۰۰ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ، نگهداری پنج هزار و ۳۰۰ کیلومتر سیستم روشنایی موجود در راه‌ها و تونل‌ها ، تهیه و نصب حدود هفت هزار بازتاب چشم گربه‌ای در جاده‌های استان را از دیگر اقدامات راهداران دیار سبلان در مدت یادشده ذکرکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha