۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85133019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان اردبیل خط‌کشی شد

اردبیل - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۲ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان خط‌کشی شده است.

به گزارش ایرنا ، آیدین هاشمی روز چهارشنبه در بازدید از محور اردبیل - سرچم اظهار کرد: در این مدت ۳۸ هزار متر از شیب شیروانی راه‌های استان توسط راهداران اصلاح شد.

وی به رفع افتادگی ۲۴۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: راهداران در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد بیش از هزار و ۳۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد کردند.

هاشمی ادامه داد: در ۲ ماه گذشته هزار کیلومتر از حریم راه‌های استان تسطیح شد و راهداران استان از ۱۸۵ کیلومتر سیستم روشنایی موجود راه و تونل بطور مستمر نگهداری کردند.

وی گفت: برای آگاهی‌دهی به رانندگان ۱۸۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی و ۲۰۴ عدد سرعت‌کاه پلاستیکی ، آسفالتی و مجازی در راه‌های استان تهیه ، نصب و اصلاح شده است.

وی تهیه و نصب ۲۵۰ عدد بازتاب ایمنی در راه‌های استان و نصب ۶۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد را از دیگر اقدامات انجام شده در ۲ ماه گذشته ذکر کرد.

از مجموع ۶ هزار و ۳۷۴ کیلومتر راه ارتباطی استان اردبیل ۲۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی است ، از چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha