۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84476991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۱۵۰۰ تن کالای اساسی در مهاباد توزیع شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶
کد خبر: 84476991
حدود ۱۵۰۰ تن کالای اساسی در مهاباد توزیع شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: امسال هزار و ۴۷۵ تن کالای اساسی مورد نیاز شهروندان با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار این شهرستان توزیع شده است.

محمد جهین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقلام شامل برنج، شکر، قند، چای و روغن بوده که در مراکز عرضه این شهرستان در مناطق شهری و روستایی توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توزیع کالاهای اساسی تا پایان سال ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: از این میزان کالای توزیع شده، ۲۶۳ تن برنج، ۲۴۰ تن قند، ۳۰۰ تن روغن صنفی و خوراکی و ۶۷۰ تن شکر صنفی خانگی بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: برای دومین بار در آذربایجان غربی این شهرستان توانست امسال ۲ تن چای با نرخ دولتی را جذب و توزیع کند که با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان مواجه شده است.

جهین تاکید کرد: ذخایر کالاهای اساسی در انبارهای این شهرستان از موجودی خوبی برخوردار بوده به طوری که نگرانی در تامین هیچکدام از این کالاها وجود ندارد.

وی افزود: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه توزیع و قیمت این اقلام شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

شهرستان ۲۴۱ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است و اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha