خیّران شهر ربط زمین احداث ساختمان فوریت‌های پزشکی را اهدا کردند

مهاباد- ایرنا- خیّران سلامت شهر ربط ۲۰۰ متر زمین برای احداث ساختمان فوریت های پزشکی در این شهرستان را به شبکه بهداشت و درمان سردشت اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اهدای این زمین توسط خیّران مجوز احداث بنای ساختمانی فوریت‌های پزشکی از طریق دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درحال پیگیری است.

داوود آتشی با بیان اینکه این زمین در خروجی شهر ربط واقع شده است، ادامه داد: هم اکنون پایگاه فوریت های پزشکی در شهر ربط به صورت استیجاری مستقر است با احداث این مرکز به مکان جدید منتقل خواهد شد. 

وی اضافه کرد: ماه گذشته نیز طرح احداث ساختمان فوریت‌های پزشکی منطقه بیوران سفلی سردشت در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع، در ۲ طبقه با همت و مشارکت خیران سلامت این شهرستان با حضور جمعی از مسوولان کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه هزینه احداث این طرح توسط خیران سلامت تامین خواهد شد، اضافه کرد: تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرف خیران سلامت سردشت و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیران دانشگاه علوم پزشکی برای شروع طرح جمع آوری شده است.

وی با قدردانی از حمایت و کمک های فرماندار و اعضای شورای تامین، از ادارات منابع طبیعی و اوقاف در وقف این زمین جهت احداث ساختمان گفت: با بهره برداری از این مرکز، شاهد ارایه خدمات ارزنده پیش بیمارستانی برای ساکنین این منطقه خواهیم بود.

 شهرستان مرزی سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی و در جوار مرزهای عراق واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha