۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۹
کد خبر: 84491737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افشاریان: استانداردسازی داوری فوتبال اولویت ما است

تهران - ایرنا - رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: استانداردسازی داوران در دستور کار است و باید به این هدف برسیم.

به گزارش ایرنا، خداداد افشاریان امروز (یکشنبه) در کلاس دانش‌افزایی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال مردان اظهار داشت: داوری یک موضوع مهم در فوتبال است و با تمام توان در این راه گام گذاشته‌ایم. هیات رییسه فدراسیون با صداقت و برای اعتلای فوتبال تلاش می‌کنند و امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد.

افشاریان افزود: در انتهای فصلی به فوتبال آمدیم که شرایط حساسی هم در لیگ برتر بود و هم در لیگ یک. رویاهایی در ذهن داریم که آرزو دارم به آنها برسم تا روزی که مأموریت من تمام می‌شود همه از عملکرد ما راضی باشند. دپارتمان داوری را راه‌اندازی کردیم، در ابتدای کار حرکتی صورت گرفت که امروز با شجاعت از سیدشهاب‌الدین عزیزی خادم رییس، منصور قنبرزاده عضو هیات رییسه و حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون، عذرخواهی می‌کنم. تصوری در مورد کامرانی‌فر نداشتم اما امروز ثابت کرده نظر من اشتباه بود و از اعضای باهوش است و صادقانه بدون حب و بغض برای جامعه داوری گام‌های موثری برداشته است.

افشاریان افزود: در فوتبالی کار می‌کنیم که برای همه داوران در همه سطوح با هزینه رفت و آمد حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود. ما چه خدمتی به داوران داده‌ایم؟ هیچ. امروز اعلام می‌کنیم فقط احترام می‌خواهیم. اگر داوری اشتباه کرد و با اشتباه خود به تیمی ضرر زد باید پاسخگو باشد.

وی به گلاره ناظمی و حضورش در فینال جام جهانی فوتسال اشاره کرد و گفت: باید از این بانوی شایسته کشورمان تقدیر کنیم و داوران بدانند حضور در چنین سطحی با این عملکرد دیده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha