۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸
کد خبر: 84492658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیدصالحی: اساس تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می‌دهند

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اساس و شاکله تیم ملی فوتبال ایران را بازیکنان لژیونر و با تجربه تشکیل می‌دهند.

«سیدمهدی سیدصالحی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اگر کمی به عقب باز گردیم، می‌بینیم در دیدار با سوریه در شرایطی که خوب نبودیم یک بر صفر برنده شدیم و ۳ امتیاز اول را کسب کردیم.

وی ادامه داد: در دیدار دوم بهتر عمل کردیم و ۳ بر صفر عراق را از پیش رو برداشتیم و در ۲ بازی خود با ۶ امتیاز صدرنشین گروه شدیم که برای ما خیلی مهم و ارزشمند بود.

وی ادامه داد: تیم ملی نیاز به هماهنگی دارد و باید روی این مساله بیشتر کار شود. تیم ملی رفته رفته باز های بهتری را از خود نشان داد و موفق شدیم نتایجی قابل قبولی را کسب کنیم. 

پیشکسوت فوتبال ایران یادآور شد: برای بازی با امارات نیازمند یک برد و کسب ۳ امتیاز این بازی هستیم تا فاصله خود را با سایر تیم‌های گروه زیاد کنیم.

وی افزود: فکر نمی‌کنم در این بازی دچار مشکل شویم اما در بازی با کره‌جنوبی کار سختی در پیش است و باید با تمرکز بالا برابر این حریف به میدان برویم.

سیدصالحی در مورد دیدار با کره‌جنوبی هم تاکید کرد: تیم‌های شرق آسیا بازی سرعتی را در دستور کار خود دارند و باید در طول بازی مدیریت خوبی را در دستور کار قرار دهیم تا در این دیدار به آنچه می‌خواهیم برسیم. البته ما بازیکنان خوب و با تجربه‌ای داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا (پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۱۵ در سومین دیدار خود از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه زعبیل دوبی میهمان تیم ملی امارات خواهد بود.

شاگردان «دراگان اسکوچیچ» در حال حاضر با ۶ امتیاز صدرنشین گروه A هستند و امارات با ۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم ملی فوتبال در چهارمین دیدار نیز روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه در ورزشگاه آزادی میزبان کره‌جنوبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha