۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84497658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هزار دز واکسن کرونا در انتظار مراجعه شهروندان سردشتی

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت با اشاره به استقبال کم شهروندان از طرح واکسیناسیون سراسری گفت: ۲۰ هزار دز انواع واکسن کرونا در سطح شهرستان برای تزریق شهروندان موجود است.

داود آتشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اطلاع رسانی و فراهم کردن شرایط لازم برای تزریق واکسن کرونا آمار مراجعه و تزریق در سردشت مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه سردشت جزء شهرهای آخر استان از لحاظ میزان واکسیناسیون است، ادامه داد: طبق آخرین رنگ بندی نیز سردشت جز هفت شهر قرمز کشور است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین واکسن کرونا در سردشت وجود ندارد، گفت:  تاکنون ۵۰ هزار و ۷۶ دُز انواع واکسن کرونا در این شهرستان به گروه‌های هدف و اولویت دار تزریق شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تزریق واکسن به افراد بالای ۱۲ سال نیز انجام خواهد گرفت و از شهروندان درخواست داریم در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

آتشی اظهار داشت: هم اکنون یک مرکز شهری واقع در سالن ورزشی حجاب بانوان، سه مرکز شهری و روستایی واقع در شهرهای "نلاس"، "میراوه" و "ربط" و پنج مرکز روستایی در "بیوران سفلی"، "گل کندیک"، "اسلام آباد"، "بناویله حاجی مینه" و "بریسو" آماده خدمات رسانی و تزریق واکسن به افراد واجد شرایط هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به برخی اخبار جعلی و غیرعلمی درباره واکسن‌زدن و مخالفت‌ها در این زمینه، نقش رسانه‌ها در اتخاذ تدبیر درست و به‌جا برای تببین و ضرورت‌های واکسیناسیون به‌عنوان اقدامی که می‌تواند مدیریت گام‌های بعدی کرونا را برای فرد و جامعه تسهیل کند، قابل چشم پوشی نیست انتظار داریم اصحاب رسانه در این امر مارا یاری کنند.

شهرستان مرزی سردشت با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون در شرایط قرمز مقابله با کرونا قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha