۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 84501721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش حوزه هنری اهمیت دادن به فرا مرکز است

رشت - ایرنا - رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: تلاش ما جدی گرفتن فراتهران و اهمیت دادن به آن براساس این فهم است که آنچه در فرهنگ و هنر ایران عزیز اتفاق می افتد در واقع  برآمده از گوشه گوشه این خطه رنگین و پر از تکثر در عین حال هویت واحد ایرانی - اسلامی است.

محمد مهدی دادمان روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری گیلان افزود: ضمن قدردانی از تلاش های پر ثمر غلامرضا قاسمی مدیریت پیشین این نهاد امیدواریم با مدیریت جدید اتفاقات مبارک برای حوزه هنری رقم بخورد.

وی اظهار داشت: مدیریت جدید به موضوعات هویتی نگاه و اشراف جدی دارد و به مسائل حوزه فرهنگ و هنر و ظرفیت و داشته های گیلان در حوزه فرهنگ و هنر باور دارد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ادامه داد: امیدواریم این تغییر و تحول بتواند منشا حرکت های نو در حوزه انقلاب اسلامی در گیلان بشود و با بهره مندی از داشته ها و سرمایه های حوزه و با بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی هنری جریان انقلاب اسلامی استان و فعال کردن آنها قدم های جدیدی در راه تعالی فرهنگ و هنر گیلان برداشته شود.

رئیس جدید حوزه هنری گیلان نیز در این مراسم گفت: باید پرسید برای عقب نماندن حوزه هنری از تحولات و پیشرفت گیلان چه باید کرد ؟

سید رسول منفرد ادامه داد:بدون دست به هم دادن خردها و بدون مشورت هنرمندان، اندیشمندان و توده مخاطبان هنر انقلاب اسلامی در استان قطعا نمی توانیم به چنین دستاوردی برسیم که از تحولات عقب نمانیم .
وی گفت:به همان اندازه که هنر از تحولات عقب بماند جامعه متاسفانه درجا خواهد زد ؛هنر متعلق به مردم است و حوزه هنری متعلق به هنر ،بنابر این حوزه هنری متعلق به مردم است و باید خود از درون تلاش کند مردم را در جریان فرصت ها و تهدیدهای پیش روی خود قرار دهد.

منفرد ادامه داد:قدردان دستاوردهای مدیریت پیشین بدلیل زیرساخت های خوب تدارک دیده برای حوزه هنری گیلان هستم و امیدوارم آنچه از تجربه حضور در شاخه های سینما و تاریخ شفاهی و رسانه بدست آوردیم بتوانیم خرج هنر انقلاب اسلامی بکنیم و بتوانیم در خدمت جامعه هنری استان باشیم .
رسول منفرد  پیش از این دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha