۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84509969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش هفت تا ۱۰ درجه ای دمای گیلان طی ۴۸ ساعت آینده

رشت - ایرنا - بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان دمای هوای گیلان طی ۲ روز آینده بین هفت تا ۱۰ درجه کاهش می یابد.

به گزارش ایرنا،هم اینک هوای شهرهای گیلان نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط همراه بارندگی و وزش باد است که اواخر وقت در بعضی نقاط وزش باد شدت خواهد گرفت، در روز چهارشنبه نیز آسمان گیلان ابری و مه آلود، همراه با کاهش دما با بارندگی و وزش باد ، احتمال رعد و برق و به تدریج ارتفاعات بالادست با بارش برف همراه خواهد بود.

طبق این پیش بینی دمای هوای رشت تا ۲ روز آینده هفت درجه و همچنین دمای هوای مناطق سیاهکل و دیلمان در این مدت تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

همچنین آسمان گیلان در روز پنجشنبه نیز نیمه ابری تا ابری و مه آلود، با کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود که در برخی نقاط بارندگی و وزش باد شدید خواهد بود و احتمال رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات بالادست وجود دارد.

بر این اساس ، دمای هوای رشت مرکز استان گیلان امروز (سه شنبه) به حداکثر ۲۳ درجه خواهد رسید که این دما در روز چهارشنبه ۱۸ درجه  و در روز پنجشنبه نیز، به ۱۶ درجه می رسد و طی ۲ روز آینده دمای هوای رشت حدود هفت درجه کاهش خواهد یافت.

همچنین امروز سه شنبه شهرستان های سیاهکل و املش با حداکثر ۲۵ درجه ، گرمترین شهرهای این استان هستند و دیلمان نیز با حداقل هفت درجه، خنک ترین منطقه گیلان طی روز جاری خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی گیلان، شهرستان لوشان روز چهارشنبه با حداکثر ۲۰ درجه گرمترین، و دیلمان با حداقل ۶ درجه، خنک ترین منطقه گیلان می باشند و در روز پنجشنبه نیز، شهرستان املش با حداکثر ۱۸ درجه، گرمترین و جیرنده و دیلمان با پنج درجه خنک ترین مناطق گیلان خواهند بود.

گیلان با میانگین یکهزار و ۲۰۰ میلی متر بارندگی سالیانه، پرباران ترین استان های کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha