ضرورت استمرار استکبار ستیزی برای نسل جوان تبیین شود

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: امروز همه از جمله علما، اهل قلم و صاحبان تریبون وظیفه دارند، ضرورت استمرار استکبار ستیزی را برای نسل جوان تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، سردار یدالله جوانی روز چهارشنبه در نشست ائمه جمعه کردستان با موضوع " شاخصه‌های استکبارستیزی در اندیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب" اظهار داشت: روز ملی مبارزه با استکبار از افتخارات ملت ایران است و باید همواره گرامی داشته و مبانی و دلایل آن برای نسل جوان تبیین شود.

وی اضافه کرد: مبارزه با استکبار یک ضرورت است نه انتخاب که امام راحل در کنار برافراشتن پرچم مبارزه با استکبار و ظلم، پرچم دفاع از مظلوم را هم در جهان برافراشته کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایستادن در برابر امریکا به عنوان نماد اصلی استکبار برگرفته از آموزه های الهی است، افزود: اختلاف و تفرقه مهمترین عامل مشکلات جهان اسلام است که همه باید مانع از عملی شدن توطئه های دشمن باشیم.

سردار جوانی با بیان اینکه نمی شود ادعای پیروی از مکتب قران و رسول مکرم اسلام را داشت و گفت ما کاری با استکبار و آمریکا نداریم، ادامه داد: استکبار بر اساس داشته های خود برترپنداری به دنبال این است بر دنیا مسلط شود و نوع نگاهش به انسان بر اساس لیبرال دموکراسی است.

وی یادآور شد: احیای اسلام هدف اصلی انقلاب اسلامی بوده و پیام همه پیام‌آوران الهی نیز ایستادگی در برابر طاغوت بود، ضمن اینکه وقتی اندیشه امام و رهبری را در حوزه های مختلف به ویزه در آرا سیاسی بررسی می کنیم برگرفته از آموزه های قرآنی و ریشه در استدلالهای عقلانی و تجارب بشری دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مقاومت در برابر استکبار ظالم و ستمگران، دشمن را بر آن داشت تا با جابجایی نسلها و با ابزار رسانه در سیاستهای استکبارستیزانه انقلاب اسلامی، اخلال ایجاد کند که موفق نشد.

سردار جوانی گفت: اگر نقش آفرینی کردستان در انقلاب اسلامی نبود امروز ایران شکل دیگری داشت، لذا رهبر معظم انقلاب بسیار حکیمانه نام مجاهدتدهای خاموش را برگزید.

وی افزود: در پرتو این مجاهدتهای خاموش، کردستان پاره تن انقلاب و اسلام همچنان دارای ثبات قدم است که برگرفته از هدایت علما و روحانیونی است که شهدای گرانقدری هم در این راه تقدیم کرده‌اند.

معاون سیاسی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از بیش از پنج هزار شهید کردستان بسیجی بودند، اظهار داشت: انقلاب مبتنی بر آموزه های اسلامی نظام سلطه و به ویژه آمریکا را در مسیر افول قرار داده و این مهم بخاطر خون شهدای دفاع مقدس و بسیجیان جان بر کف بدست آمده است.

هر سال در روز ۱۳ آبان به مناسبت تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش ‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا راهپیمایی ضد استکباری در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha