۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 3196
کد خبر: 84528505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۱۲۰ برنامه فرهنگی هنری هفته کتاب در لرستان اجرا می‌شود

خرم‌آباد- ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۱۲۰ برنامه فرهنگی هنری همزمان با بیست و نهمین هفته کتاب در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، احمدحسین فتایی با اشاره به اهمیت هفته کتاب در کشور افزود: توسعه زیرساخت‌های کتابخوانی استان‌ طی ۲ سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته و در این مدت کتابخانه درجه یک استاد آیتی بروجرد و علیمردان‌خان بختیاری الیگودرز افتتاح شده است.

وی با اشاره به افزایش حدود چهار هزار متر به سرانه کتابخانه‌ای استان در ۲ سال گذشته اظهار داشت: در هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه شهید باهنر بروجرد نیز افتتاح می‌شود و تا پایان سال ساختمان کتابخانه درجه ۲ پلدختر بهره برداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری اختتامیه کتاب سال استان، سرکشی از کتاب‌فروشی‌ها و دیدار با ناشران و نویسندگان، برگزاری مسابقات کتابخوانی بین کارکنان ادارات، فضاسازی محیطی و مجازی در سطح شهر و شبکه‌های مجازی و اهدا کتاب به مراکز فرهنگی و نهادهای عمومی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده بیست و نهمین دوره هفته کتاب در لرستان است.

 فتایی گفت: همچنین اجرای برنامه "یک کتاب یک نویسنده" با هدف آشنایی شهروندان با نویسندگان معاصر استان، برگزاری مسابقه در برنامه شبانه صدا و سیمای مرکزاستان و درج شعار هفته کتاب در سربرگ مکاتبات اداری از دیگر برنامه های این مناسبت در لرستان خواهد بود.

وی گفت: همزمان با هفته کتاب، مسابقه عکاسی با موبایل از کتابخانه شخصی شهروندان و کارگاه‌های آموزشی داستان‌نویسی خلاق نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور از ۲۴تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در لرستان نیز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha