۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1828
کد خبر: 84529199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: تسخیر لانه جاسوسی ابهت آمریکا را در هم شکست

جیرفت - ایرنا - امام جمعه جیرفت گفت: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان توسط دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) ابهت آمریکا را در هم شکست.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم روز پنجشنبه در تجمع مردمی یوم الله ۱۳ آبان افزود: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تحقق آرزوهای خود را در لانه‌جاسوسی‌اش با کمک رئیس جمهور خائن ایران طراحی و دنبال می‌کرد.

خطیب جمعه جیرفت، ۱۳ آبان را انقلابی بزرگتر از انقلاب نخست ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: در این انقلاب استخوان‌های استکبار جهانی در هم شکست به طوری که گوش‌های شنوا در سراسر جهان این صدا را شنیدند.

وی ادامه داد: امروز کلام گوهربار امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"، برای همگان ثابت شده است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: سال ۱۳۴۳ آمریکا با خیال واهی اینکه جدایی فیزیکی امام خمینی (ره) از ملت ایران، انقلاب را ناکام خواهد گذاشت، امام امت را تبعید کرد.

وی گفت: آمریکا غافل از برتری خداوند بوده و به اراده خدا، تبعید امام (ره) شعله انقلاب را شعله‌ور کرد.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: سخنان امام خمینی (ره) در تبعید، تمام ایران را فرا گرفت و در نهایت به وقوع انقلاب اسلامی انجامید.

وی اظهار داشت: خون شهدای دانش‌آموز و دانشجو در رگ مردم غیرتمند، شجاع و ولایی ملت ایران به جوش آمد و مسیر سرنگونی استکبار را شتاب بخشید.

امام جمعه جیرفت به حادثه طبس نیز اشاره کرد و گفت: ذلت آمریکا در آن واقعه گواهی دیگر بر ناتوانی و اضمحلال آمریکای جهان‌خوار است.

وی افزود: خداوند استکبار جهانی را ذلیل و مسلمانان را عزتمند ساخت زیرا توکل و ایمان به خدا رمز پیروزی ملت ایران است.

حجت الاسلام تارم به فعالیت های رئیس جمهوری جدید اشاره کرد و گفت: ملت خواهان اجرای عدالت همه جانبه در تمامی ارکان و مسئولیت‌ها هستند.

وی افزود: آیت الله رئیسی از مردمی بودن مسئولان حمایت و با قدرت در مسیر خدمت حرکت می کند.

وی ادامه داد: مردم از دل و جان از دولت جدید تا زمانی که در مسیر تحقق اهداف عدالت‌گستر باشد، قاطعانه حمایت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha