مردم چهارمحال و بختیاری خواستار اجرای عدالت در اجرای طرح‌های آب هستند

شهرکرد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: مردم این استان خواستار اجرای عدالت در اجرای طرح‌ها هستند و مخالفتی با انتقال آب آشامیدنی ندارند.

عبدالرضا علی‌محمدی روز جمعه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکل آب آشامیدنی در این استان بیشتر از معضلات آب بخش کشاورزی است.
وی افزود: اکنون طرح‌های انتقال آب بین‌حوضه‌ای با مشکل مواجه است و مدیریت منابع آب در روش کشت محصولات کشاورزی مطلوب نیست.
علی‌محمدی تصریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری هیچ مشکل و هزینه‌ای برای کشور نداشته‌اند اما در مساله آب خواستار رعایت و اجرای عدالت هستند.
وی با قدردانی از اقدام کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در سفر به استان‌ها و بررسی میدانی مشکلات یادآور شد: نباید حق مردم در سرچشمه ضایع شود و عدالت در این زمینه اجرای شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری از چهارشنبه شب ۱۲ آبان‌ماه میزبان اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس است.
اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از معاونان وزرا در حوزه جهادکشاورزی، نیرو، حفاظت محیط‌زیست به مدت ۲ روز به بررسی مسایل حوزه آب، کشاورزی و دامپروری استان خواهند پرداخت.
در این سفر ۲ روزه تمام اعضای کمیسیون به حوزه‌های انتخابی استان سفر خواهند کرد و از نزدیک از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این حوزه‌ها آشنا و تنش‌های آبی در استان و همچنین با تنش‌های حوزه محیط زیست، جنگل و مرتع، حوزه سدها و تالاب‌های استان و طرح‌های حوزه کشاورزی و دامپروری و محیط زیست آشنا خواهند شد.
اعضای این کمیسیون با بازید از این طرح‌ها با چالش‌ها و فرصت‌های استان آشنا در پایان سند سفر نیز در استان تدوین و تنظیم خواهد شد.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha