فیاضی درباره رتبه‌بندی معلمان برنامه عملیاتی ارائه کرده است

تهران-ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رویکرد تحول‌گرایی دارد گفت: آقای فیاضی در مورد رتبه بندی معلمان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان و سایر موارد برنامه عملیاتی ارائه کرده است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز- سه شنبه- مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با اشاره به برخی شبهات مطرح شده درباره مدرک تحصیلی فیاضی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش استادیار هستند و اطلاع دارید که هرکس استادیار باشد،  باید چه مدرکی را داشته باشد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: چهار وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان کارشناس که زیر و بم وزارت‌خانه را می‌دانند وی را تایید کردند چرا نباید به آن توجه کنیم.

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم ادامه داد: دوستان به برنامه آقای فیاضی ایراد گرفتند در صورتی که خود ما با یک عکس رای آوردیم. همه وزیران برنامه‌های خود را در جزوه ننویسند باید چه کار کنند؟ خواهشمندم در مجلس به نحوی صحبت شود که شنوندگان قضاوت درستی از ما داشته باشند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم با تاکید بر لزوم توجه به برنامه عملیاتی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد: او یکصد و اندی برنامه عملیاتی به مجلس ارائه داده‌ است، اما کسی توجه نمیکند.  در مورد رتبه بندی معلمان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان و سایر موارد برنامه دارد.

وی ادامه داد: از یکطرف ما می‌گوییم که باید تحول داشته باشیم و به تحول نیاز داریم، از طرفی دیگر به جوانی که پیشینه روشنی در تحول زایی داشته و رویکرد آن تحولی است، توجهی نداریم.

سلیمی گفت: گفته شده که سوابق اجرایی ندارد در صورتی که آموزش و پرورش ۷ معاونت دارد و وی در ۴ معاونت آموزش و پرورش سابقه اجرایی دارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: فیاضی از معدود وزیران پیشنهادی است که در زمینه گام دوم انقلاب و نحوه اجرایی کردن آن برنامه ارائه کرده است. در بحث صندوق ذخیره فرهنگیان به طور روشن و شفاف برنامه عملیاتی ارائه کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha