۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84549332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلید ۴۱ واحد مسکونی محرومان در گیلان تحویل داده شد

رشت - ایرنا - در دومین روز از هفته بسیج ، ۴۱ واحد مسکن محرومان از سوی سپاه قدس گیلان افتتاح و این واحدها در اختیار متقاضیان این استان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاح و اهدای ۴۱ واحد مسکونی به محرومان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مربوط به فاز دوم طرح ۷۴۱ واحدی احداث مسکن محرومان محسوب می شود که امروز به پایان رسید.

سردار محمد عبدالله‌پور افزود: برای هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد که از این مقدار، ۵۵ میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان تهیه شد و سایر هزینه ها نیز از کمک‌های خیرین، گروه‌های جهادی و ظرفیت‌های بسیج تهیه شده است.

وی ادامه داد: همه شهرهای استان گیلان از این واحدهای مسکونی برخوردارند که البته این واحدها در اختیار افراد محروم و بی‌بضاعت قرار گرفته است و شاخصه اصلی احداث این واحدهای مسکونی‌، روستایی بودن آنان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: همچنین دیگر شاخصه‌های ساخت و احداث این واحدهای مسکونی، قرارگرفتن در مناطق صعب العبور و دور افتاده است که در این مناطق، افراد بسیار محروم زندگی می‌کنند.

سردار عبدالله پور خاطرنشان کرد: از سال ۹۵ تاکنون بیش از ۲ هزار واحد مسکونی توسط سپاه قدس گیلان احداث و در اختیار افراد محروم و آسیب پذیر جامعه قرار گرفته است که امید است با کمک خیرین ، بتوانیم تعدا و احدهای بیشتری را احداث و در اختیار افراد محروم قرار دهیم.

 وی یادآرو شد: در هفته بسیج سال جاری که از روز گذشته آغاز و تا پایان هفته ادامه می یابد، حدود سه هزار برنامه در بخش‌های مختلف، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و اقتصاد مقاومتی در گیلان برگزار می‌شود که افتتاح ۴۱واحد مسکونی به محرومان، یکی از این برنامه‌ها بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha