انقلاب اسلامی ایران موجب توسعه در تمام زمینه‌ها شده است

مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: توسعه سیاسی و اجتماعی کشور پلی برای تحقق سایر اهداف است و انقلاب اسلامی ایران موجب توسعه در تمام زمینه‌ها شده است و ما مکلف به حفظ دستاوردهای آن هستیم.

دکتر محسن مرادی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در جمع مسولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: یک پدیده، زمانی مقدس و قابل تکریم است که موجب توسعه جامعه شود بنابراین اهمیت نظام جمهوری اسلامی ایران توجه آن به تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی به ویژه مسائل اجتماعی در دنیای امروز است.

وی با تاکید بر خودباوری در نسل جوان و افزایش مسوولیت دانشگاهیان در این خصوص ادامه داد: هم اکنون مسوولیت و وظیفه خطیر جامعه دانشگاهی و نخبگانی، حفظ و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است چرا که دشمن بیکار نخواهد نشست و لحظه‌ای غفلت باعث سوء استفاده آنان می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با بیان این که انقلاب اسلامی با اقتدار ملی و عدم وابستگی تبدیل به الگویی برای سایر کشورها شده است ادامه داد: علی رغم وجود شرایط مطلوب ایران در امور اجتماعی و اقتصادی، دشمن درصدد ترویج ناامیدی به ویژه در نسل جوان است که ما می‌توانیم با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شویم.

مرادی آگاهی را از جمله مصادیق توسعه اجتماعی برشمرد و با اشاره به این که اکنون این آگاهی به واسطه نظام جمهوری اسلامی در سطح بالایی است افزود: در گذشته یکی از توطئه‌های استکبار و رژیم منحوس، عدم آگاهی مردم از شایستگی‌هایشان بود اما امروز مردم از حقوق خود آگاهند و این آگاهی از دستاوردهای مهم انقلاب است.

انقلاب اسلامی ایران موجب توسعه در تمام زمینه‌ها شده است

ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر و مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، امروز با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و با حضور قائم مقام معاونت امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در این دانشگاه برگزار شد.

انقلاب اسلامی ایران موجب توسعه در تمام زمینه‌ها شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha