۶ آذر ۱۴۰۰، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84556237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تریلر حامل ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شوط توقیف شد

ارومیه- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: تریلر حامل پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در شوط شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ ایرج حسن خانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی شهرستان شوط و پلدشت با اشراف اطلاعاتی نامحسوس از انتقال مقادیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه تریلی با خبر شده و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار این شهرستان ها قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی تریلی مورد نظر را در محور شوط به  پلدشت شناسایی و آن را توقیف و در بازرسی از آن، سه هزار قطعه قفل کتابی درب منزل خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق توقیف و یک نفر متهم نیز در این زمینه دستگیر شد.

سرهنگ حسن خانی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف مهم پلیس به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم مقابله با قاچاق کالا و احتکار در شرایط فعلی جامعه است که مشارکت حداکثری شهروندان و در جریان قرار دادن پلیس از هرگونه فعالیت مخرب در این زمینه می تواند کمک شایانی در رشد و شکوفایی اقتصادی به همراه داشته باشد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha