۵۰۰میلیارد ریال از اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی درهرمزگان به فروش رفت

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان به فروش رسیده است.

به گزارش ایرنا، مهدی دسینه روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: تا کنون ۶۴ فقره اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی هرمزگان به ارزش ۴ هزار میلیارد ریال شناسایی شده است.
 وی عملکرد استان هرمزگان را در شناسایی و فروش اموال و املاک مازاد دولتی مثبت ارزیابی کرد و افزود: تاکنون ۹ و نیم درصد از مولد سازی و فروش کل اموال مازاد دولتی کشور، در استان صورت گرفته است.
به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان، ️اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، سازمان‌های صنعت معدن و تجارت و جهادکشاورزی هرمزگان اموال و املاک مازاد خود را معرفی کرده اند که مراحل فروش و مولد سازی آن صورت می‌گیرد.
دسینه افزود: سال گذشته اموال و املاک مازاد سازمان جهادکشاورزی استان و اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز به فروش رفته است.
وی با بیان اینکه اداره کل امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده مالی دولت وظیفه شناسایی، مولد سازی و فروش اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارد، بیان داشت: درصورت معرفی نشدن اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی، اداره کل اقتصاد و دارایی اجازه فروش و یا مولد سازی این اموال را از سوی کارگروه استانی دارد.
وی خاطرنشان کرد: اموال مازاد درصورت قابلیت مولد سازی، در مسیر استفاده بهینه قرار می‌گیرد و در غیر این صورت به فروش می‌رسد و مراحل فروش اموال و املاک مازاد دولتی، مزایده خود دستگاه اجرایی و اعلام آن در سامانه ستاد، سازمان خصوصی سازی و بورس کالا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha