مشاور استاندارهرمزگان در امور روحانیت، ائمه جمعه وجماعات منصوب شد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با صدور حکمی «حجت الاسلام والمسلمین» احمد رضا باوقار را به سمت مشاور استاندار در هماهنگی امور روحانیت، ائمه جمعه و جماعات منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری هرمزگان ، مهدی دوستی در این حکم خطاب به حجت الاسلام والمسلمین  باوقار آورده است: با استعانت از ایزد منان، نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات، منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ضمن برنامه ریزی مطلوب و بهره‌گیری مناسب از امکانات، استعدادها و ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت مردمی ایران قوی، در چارچوب وظایف قانونی، موفق و موید باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسالت می نمایم.
 حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا باوقار، اهل استان هرمزگان و دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مذاهب اسلامی از دانشگاه قم و استاد حوزه و دانشگاه است.
وی در حال حاضر مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان است و مسوولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان، مدیر گروه های علمی دانشگاه ادیان قم، مدیر گروه علمی پژوهشکده باقرالعلوم و پژوهشکده حج و زیارت قم را نیز در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha