آبرسانی به منطقه رضوان فین از آب شیرینکن بندرعباس دردست اجراست

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید از آبرسانی به رضوان از خط انتقال آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی گفت: مرحله نخست این طرح با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

امین قصمی چهارشنبه شب به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان در بازدید از مناطق زلزله‌زده فین بازدید و بررسی روند آبرسانی به رضوان افزود: هم اکنون اجرای هفت کیلومتر خط انتقال در دستورکار بوده که با تکمیل آن ۶ هزار نفر از جمعیت رضوان از آب تولیدی آب شیرینکن یک میلیون مترمکعبی بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به تمهیدات آب و فاضلاب هرمزگان برای پایداری آب مناطق زلزله زده فین از زمان وقوع زلزله بیان داشت: خوشبختانه با ورود به موقع اکیپ اتفاقات و همچنین آبرسانی سیار، شاهد کمترین مشکل در حوزه آبرسانی در این مناطق بودیم.
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان اضافه کرد: با وجود آسیب به برخی تاسیسات، به دلیل تمهیدات لازم در زمان بحران کمترین مشکل در تامین آب زلزله زدگان بوجود آمد.
وی ادامه داد: باتوجه به شرایط پیش آمده، اگرچه توزیع آب این مناطق طبق روال گذشته در جریان بود، آبفا تامین آب های بسته بندی و آبرسانی سیار را در دستورکار قرار داد تا مردم کمترین دغدغه در تامین آب داشته باشند.
قصمی در ادامه از مخزن اب شهر فین نبز بازدید و بر  ضرورت تکمیل این طرح تاکید شد.
زمین لرزه ۶.۴ ریشتری حدود ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ بخش فین هرمزگان را به لرزه درآورد، این لرزه پس لرزه‌های متعددی به دنبال داشت.
شدت این زمین لرزه به حدی بود که در سایر استان‌های همجوار از جمله فارس و کرمان نیز احساس شد.
برخی منازل بخش فین بر اثر این زمین لرزه بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha