۹۲ میلیارد ریال به ساخت زیرساختهای جاده‌ای خواف اختصاص یافت

گناباد-ایرنا- نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مسوولان ذیربط به تازگی ۹۲ میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای جاده ای و کاهش خطر پذیری آنها در مناطق شهری و روستایی خواف اختصاص یافت.

حجت الاسلام اکبر احمدپور فدکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف کاهش تصادفات جاده ای برای عملیات تعریض جاده سنگان به نیاز آباد و مژن آباد که از مطالبات مهم مردم بخش سنگان بود افزون بر ۹ میلیارد ریال اعتبار به این امر اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این طرح به طول ۱۲ کیلومتر و عرض ۲.۵ متر از شهر سنگان تا نیاز آباد و  همچنین به طول ۱۴ کیلومتر و عرض ۲.۵ متر از روستای مژن آباد تا بهدادین در مدت ۱۴ روز انجام شد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:  مبلغ ۴۵ میلیارد ریال هم برای روکش آسفالت محور مواصلاتی روستای باغ بخشی و  ۳۸ میلیارد ریال برای روکش آسفالت جاده سنگان به نیازآباد اختصاص یافت.

احمد پور افزود: این ۲ طرح  در مرحله مناقصه قرار دارند و عملیات اجرایی آنها در آینده نزدیک آغاز می شود.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامی و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha