نماینده مجلس: فداکاری پرستاران با هیچ پاداشی قابل قدردانی نیست

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: فداکاری و از خودگذشتگی پرستاران به ویژه در دوران مقابله با کرونا بسیار ارزشمند است و جبران و قدردانی از این همه ایثار با هیچ پاداشی مقدور نیست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «احمدحسین فلاحی» روز پنج‌شنبه به مناسبت روز پرستار در بازدید از قسمت‌های مختلف بیمارستان بهشتی همدان، افزود: مدافعان سلامت این روزها با از خود گذشتگی در حال خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا هستند

وی سلامت جامعه را مرهون فداکاری بی نظیر و زینب گونه کادر درمان دانست و گفت: پرستاران ما شبانه روز در راه خدمت رسانی به بیماران هستند و از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از خانواده های کادر سلامت اظهار داشت: خانواده کادر درمان همواره در کنار فرشتگان سلامت بودند و دوری و خستگی آن ها را تحمل می کنند.

حجت الاسلام فلاحی از همه مسئولان خواست برای بهبود وضعیت شغلی و زندگی پرستاران اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به همراه نایب رییس شورای شهر همدان و مدیر بیمارستان بهشتی همدان از بخش های اورژانس, عفونی, خون, داخلی, اورولوژی و دیالیز این بیمارستان بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha