وزیر بهداشت در جمع پرستاران بیمارستان قائم مشهد حضور یافت

مشهد- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در جمع پرستاران بیمارستان قائم (عج) مشهد حضور یافته و از خدمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا دکتر بهرام عین اللهی به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه ظهر امروز در بخش های بستری و اورژانس بیمارستان قائم(عج) حضور یافت و روز پرستار را با اهدای گل به آنان تبریک گفت.
وی از تلاش های مدافعان سلامت در خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در دوران همه گیری ویروس کرونا قدردانی کرد.
وزیر بهداشت همچنین با حضور بر بالین بیماران بستری در این مرکز درمانی، در جریان روند خدمات رسانی به آنان قرار گرفت.

بیمارستان هزار تختخوابی حضرت قائم (عج) یکی از دو بیمارستان بزرگ آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که به عنوان مجهزترین و تنها مرکز مغز و اعصاب در شمال شرق کشور شناخته می شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دیروز برای شرکت در نشست معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاههای علوم پزشکی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، به این شهر سفر کرده است.

کلنگ زنی درمانگاههای تخصصی بیمارستان چشم پزشکی خاتم الانبیا (ص) مشهد، نشست تجلیل از پرستاران منتخب در مشهد و حضور در بیمارستان قائم و دیدار با پرستاران از برنامه های وزیر بهداشت در سفر دوروزه به مشهد بوده است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha