۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84573233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر ورزشی از کردستان

۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸
کد خبر: 84573233
چند خبر ورزشی از کردستان

سنندج- ایرنا- دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی کبدی، درخشش رکابزنان استان در رقابت‌های لیگ کوهستان کشور و برگزاری مسابقات وزنه برداری و دارت قهرمانی استان، عناوین خبرهای کوتاه ورزشی کردستان است.

به گزارش ایرنا، "مهشاد خضری" بانوی کبدی کار کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی کبدی کشور به دومین مرحله اردوی تیم ملی بانوان بزرگسال کشور فراخوانده شد.

این اردو در دو مرحله برگزار می شود که اردوی گروه اول از روز سه‌شنبه ۱۶ آذر آغاز شده است و تا ۲۳ آذر ادامه خواهد داشت اردوی گروه دوم نیز از روز پنجشنبه ۲۵ آذر آغاز می شود و تا ۲ آذرماه در مجموعه ورزشی مادران و کودکان بعثت واقع در استان تهران ادامه خواهد داشت.

در گروه نخست ۳۳ بانوی کبدی کار و در گروه دوم نیز ۳۳ ورزشکار از سراسر کشور به این مرحله از اردوی ملی پوشان دعوت شده‌اند.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ مردادماه سال آینده به میزبانی کشور چین و در شهر هانگ‌ژو برگزار می شود.

درخشش رکابزنان کردستانی در رقابت های لیگ کوهستان کشور

"رسول ابراهیمی" دوچرخه سوار شایسته کردستانی در پایان مرحله دوم رقابت‌های لیگ دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی جوانان کشور با ایستادن بر سکوی دوم، عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره این مسابقات را از آن خود کرد.

تیم دوچرخه سواری هیات شهرستان قروه نیز به عنوان نماینده استان کردستان با حضور در مرحله دوم لیگ کوهستان قهرمانی جوانان کشور رشته دانهیل که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد توانست در جایگاه نایب قهرمانی بخش تیمی این دوره از رقابت ها قرار گیرد.

مرحله دوم و نهایی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان آقایان و بانوان کشور با شرکت ۴۰ دوچرخه سوار در رشته دانهیل به میزبانی شیراز و در پیست دراک این شهرستان برگزار شد.

با اعلام فدراسیون دوچرخه سواری کشور نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها جهت اعزام به مسابقات آسیایی به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.

برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان به میزبانی سنندج

سومین دوره مسابقات وزنه برداری المپیاد استعدادهای برتر بانوان استان با حضور ملی پوشان کردستانی و سایر وزنه برداران استان در سالن شهید صلاح الدین حسنی سنندج پیگیری شد.

این رقابت ها به منظور حضور قدرتمند بانوان کردستانی در مسابقات کشوری و دفاع از عنوان قهرمانی تیم کردستان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نفرات برتر اوزان مختلف این دوره از مسابقات کیژان مقصودی، آزیتا فیضی، مهنا عبداللهی، هانیه فیض پور، اسرا صفایی، جوانا نمازی، سحر اولیایی، مهنا صید مرادی، کاناز و کاریز زندی از شهر سنندج بودند.

رقابت‌های "دارت" قهرمانی کردستان برگزار شد

مسابقات قهرمانی دارت استان یادواره مرحومه لطیفه یارعلی در بخش آزاد و افراد دارای معلولیت بانوان و آقایان با شرکت ۹۰ ورزشکار از شهرهای قروه، مریوان، بیجار، سنندج، دهگلان و سریش آباد به میزبانی شهرستان قروه برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در بخش معلولان حامد بهرامی مقام اول، لیلا عبدی مقام دوم و شیما نقدی و رحمان خدامرادی به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند که همگی از شهر قروه بودند.

در بخش آزاد بانوان پریا دست مرد، مهری دست مرد و سمیرا قادری هر سه از مریوان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش آزاد آقایان سعید فرج الهی از بیجار به مقام اول، زانکو رستمی از مریوان به مقام دوم و امیر عباس کاظمی از بیجار به مقام سوم دست یافتند.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha