۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84577681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام ورزشکار کردستانی به مسابقات جهانی و چند خبر ورزشی از کردستان

سنندج- ایرنا- اعزام رزمی‌کار کردستانی به مسابقات جهانی در ارمنستان و ۲ کاراته‌کا به رقابت‌های قهرمانی رده‌های پایه و بزرگسالان ۲۰۲۱ آسیا در قزاقستان و میزبانی بیجار در مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور، عناوین چند خبر ورزشی از کردستان است.

به گزارش ایرنا، تیم ملی جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران با ۱۶ ورزشکار در مسابقات جهانی شرکت کرده است، امروز(چهارشنبه ۲۴ آذر) عازم کشور ارمنستان شد.

امید سیفی" رزمی کار صاحب عنوان کردستانی نیز همراه با سایر ملی پوشان کشورمان جهت حضور در این رقابت ها تهران را به مقصد ایروان ارمنستان محل برگزاری مسابقات ترک کرد.

این ملی پوش کردستانی که در وزن ۹۰- کیلوگرم در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می رود، چندین عنوان ملی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی جهان با حضور ورزشکاران ۸۵ کشور مختلف طی روزهای ۲۴ آذر تا یکم دی ماه به میزبانی شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار می شود.

اعزام ۲ کاراته‌کای کردستانی به رقابت‌های قهرمانی رده‌های پایه و بزرگسالان ۲۰۲۱ آسیا

"کیوان بابان" و "نگار حسینی" ۲ کاراته‌کای کردستانی در قالب تیم‌ملی ایران روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه تهران را به مقصد قزاقستان محل برگزاری رقابت‌ها ترک کردند.

"کیوان بابان" به‌ عنوان ورزشکار در بخش کومیته تیمی و "نگار حسینی" در جایگاه مربی تیم‌ملی رده امید به مسابقات ۲۰۲۱ قهرمانی آسیا اعزام شدند.

این دوره از مسابقات با حضور ۵۴۵ کاراته‌کا از ۲۹ کشور آسیایی از روز ۲۷ آذرماه به مدت چهار روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان در دو بخش زنان و مردان به میزبانی قزاقستان و در شهر آلماتی این کشور برگزار می‌شود.

بیجار میزبان مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور

هشتمین دوره مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ آذرماه به میزبانی شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

۹ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و به مدت شش روز و در سالن ۲ هزار نفری خانه هندبال زنده یاد اوسط چراغعلی‌پور با یکدیگر به رقابت خواهند کرد.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha