۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84575623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر ورزشی از کردستان

۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰
کد خبر: 84575623
چند خبر ورزشی از کردستان

سنندج- ایرنا- دعوت سه ورزشکار کردستانی به اردوی تیم ملی آمادگی ووشو کشور، کسب نشان برنز توسط موی تای کار کردستانی در مسابقات جهانی و راهیابی بانوی تکواندوکار استان به مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان کشور، عناوین سه خبر کوتاه ورزشی در کردستان است.

به گزارش ایرنا، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی و انتخابی ووشو بانوان و آقایان کشور نفرات برتر به اولین مرحله اردوی آمادگی و ارزیابی این تیم که قرار است اوایل دی ماه در تهران برگزار شود، دعوت شدند.

فاتح حیدریان و کیانوش شیری در بخش آقایان و دنیا شکری در بخش بانوان به نمایندگی از استان کردستان به اردوی تیم ملی ووشو فراخوانده شدند.

تیم ملی ووشو بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور مقتدارنه در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ آماده می کند که این مسابقات در مرداد و شهریور سال آینده به میزبانی شهر هانگژو در کشور چین برگزار می شود.

موی تای کار کردستانی نشان برنز مسابقات جهانی را کسب کرد

تیم ملی موی تای کشورمان با ۱۱ ورزشکار در رقابت‌های موی تای قهرمانی جهان که به میزبانی تایلند برگزار شد، حضور پیدا کرد که در نهایت با کسب ۱۴ مدال رنگارنگ خوش درخشید.

مانی فاتحی، موی تای کار جوان کردستانی نیز که در وزن ۷۵ کیلوگرم و رده سنی جوانان در قالب تیم ملی موی تای کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود موفق شد در اولین حضور خود در مسابقات جهانی رده سوم و نشان برنز را بدست آورد.

۲ مدال طلا، هفت نقره و پنج برنز حاصل کار ملی پوشان موی تای آقایان و بانوان کشورمان در مسابقات جهانی تایلند بود.

راهیابی بانوی تکواندوکار کردستانی به مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی تکواندو

مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی رده های جوانان و بزرگسالان بانوان کشور با حضور ۵۷۵ تکواندوکار در اوزان هشتگانه (۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم) در سالن فدراسیون  تکواندو به پایان رسید و در نهایت ۲۴ تکواندوکار موفق شدند جواز حضور به اردوی انتخابی تیم ملی را کسب کنند.

اوین پاداشی بانوی تکواندوکار کردستانی در پایان مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی موفق شد به مسابقات مرحله دوم انتخابی ملی پوشان کشور راه پیدا کند.

مرحله دوم این پیکارها برای راهیابی به ترکیب تیم ملی تکواندو روز چهارم دی ماه برگزار می شود.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha