۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84573389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک فوتی و ۴۲ مبتلای جدید کرونا ۲۴ ساعت گذشته در استان سمنان ثبت شد

سمنان- ایرنا- بنابر اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته (۱۹ تا ۲۰ آذر) یک فوتی و ۴۲ مبتلای جدید در این استان ثبت شد.

به گزارش ایرنا، این کمیته عصر شنبه اعلام کرده که از ظهر دیروز جمعه ۱۹ آذر تا ظهر امروز شنبه بیستم آذر، ۸۹ نفر محتمل به ابتلا به کرونا به مراکز درمانی استان سمنان مراجعه کردند که از این بین ابتلای قطعی ۴۲ نفر مشخص شد و  ۳۵ تن نیز به عنوان موارد مثبت سرپایی(مشکوک به کرونا) شناسایی شدند.

هفت تن از مبتلایان جدید ۲۴ ساعت گذشته، در مراکز درمانی استان سمنان بستری شدند تا تعداد کل بستری های کنونی استان در حال حاضر به عدد ۱۱۲ برسد ضمن این که ۱۳ تن از بهبودیافتگان از کرونا نیز در ۲۴ ساعت گذشته از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

گزارش روز شنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان حاکیست با فوت یک مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته تعداد کل فوتی های استان سمنان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون که تست کرونای آن ها مثبت بوده است به عدد یک هزار و ۵۰۹ نفر رسید.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفند ۹۸ تا امروز شنبه بیستم آذرماه تعداد ۷۸ هزار و ۹۵۳ نفر در استان سمنان به کرونای قطعی مبتلا شده اند و تعداد موارد مثبت سرپایی که مشکوک به کرونا بودند نیز  ۵۸ هزار و ۸۴۲ نفر بوده است.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، تصریح کرد که پس از گذشت ۴۶۰ روز، مبتلایان روزانه کرونا در کشور به کمتر از دو هزار نفر رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وبدا، از دیروز(جمعه) تا امروز شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۶۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۸۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۲۴ نفر رسید.

امروز پس از گذشت ۴۶۰ روز، مبتلایان روزانه کرونا در کشور به کمتر از ۲۰۰۰ نفر رسید. آخرین بار، ۱۶ شهریور سال گذشته، تعداد مبتلایان روزانه، کمتر از دو هزار نفر بوده است.  

همچنین در شبانه روز گذشته ۱۹ استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha