۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84573815
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح گازرسانی به ۵۵ روستای اردبیل تکمیل شد

۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۸:۵۲
کد خبر: 84573815
طرح گازرسانی به ۵۵ روستای اردبیل تکمیل شد

اردبیل- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تکمیل طرح‌های گازرسانی به ۵۵ روستای این استان از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیلی روز یکشنبه در این زمینه گفت: امسال در بسیاری بخش‌ها بیش از هدف‌های مصوب اقدام شده و از جمله با ارائه خدمات گازرسانی به روستاهای مورد نظر، مجموع تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی استان از بدو تاسیس این شرکت تا کنون به یک‌هزار و ۴۲۷ روستا رسیده است.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان به ویژه در مناطق کم‌برخوردار نیز گازرسانی به ۷۷ روستای دیگر استان اردبیل در دست اجرا است که با بهره‌مندی آنها، میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در نقاط روستایی این استان به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: تعداد کل مشترکان گاز طبیعی از بدو تاسیس این شرکت تا کنون به ۵۲۱ هزار و ۳۹۹ مشترک رسیده است که از این تعداد، بیش از ۳۸۱ هزار مشترک شهری و بیش از ۱۳۹ هزار مشترک روستایی هستند.

وی اضافه کرد: در چند سال‌ گذشته با گسترش شبکه گازرسانی، ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۶ درصد از خانوارهای روستایی ساکن استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

اسماعیلی همچنین اظهار کرد: شرکت گاز استان اردبیل تا کنون توانسته است نسبت به طراحی و اجرای بیش از ۱۰ هزار کیلومتر شبکه، نصب ۲۵۱ هزار مورد انشعاب و گازرسانی به یک‌هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ اقدام کند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر، ۲۹ شهر و یک‌هزار و ۸۵۶ روستا و آبادی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha