۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84574589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: با هرگونه گرانفروشی در میامی قاطعانه برخورد می‌شود

شاهرود - ایرنا- فرماندار میامی گفت: قاطعانه و بدون چشم‌پوشی با هرگونه تخلف و گرانفروشیِ واحدهای مختلف صنفی در این شهرستان برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، احمد ملایری روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار میامی در سالن اجتماعات شهید سید کاظم موسوی فرمانداری، افزود: نظارت و بازرسی مستمر بر اصناف این شهرستان باید مدنظر باشد و با واحدهای متخلف و گران‌فروش برخورد مؤثر و قاطع صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه جلسه ستاد تنظیم بازار نقش مستقیم بر عرضه محصولات غذایی به مردم دارد،اظهار داشت:  باید شرایطی رقم زد تا اجناس با قیمت واقعی به دست مردم برسد.
فرماندار میامی با بیان اینکه در سال‌های گذشته، مسئولیت و دبیرخانه ستاد تنظیم بازار بر عهده صنعت، معدن و تجارت بود، تصریح کرد: چند ماه گذشته با توجه به تصمیم دولت، دبیرخانه ستاد تنظیم بازار به جهاد کشاورزی منتقل شد.

وی ادامه داد:  تأکید دولت سیزدهم و استاندار سمنان بر ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات به مردم است که در شهرستان میامی نیز تقویت بازارها می‌تواند مؤثر باشد.
ملایری گفت: شهرداری درخصوص ساماندهی مکان سه‌شنبه‌ بازار میامی اقدام کند.

فرماندار میامی افزود:  مهم‌ترین وظیفه ستاد تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز از جمله روغن، برنج، شکر و مرغ است که با اقدامات دولت، کمبودی در بازار میامی در مورد این کالاها وجود ندارد.
وی با توجه به درپیش‌بودن شب یلدا، تصریح کرد:  بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک نظارت و کنترل بر بازار از سوی دستگاه‌های متولی انجام شود.
در این جلسه بر ساماندهی سه شنبه بازار، بازارهای فصلی و تامین نیازهای شب یلدا و برنامه ریزی لازم در این زمینه تاکید شد.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha